Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - fast ændring af regnskabsår

+1
Hej

Jeg sidder og bogfører fra inbox og her står der nu automatisk 2020 som regnskabsår, men jeg skal i lang tid endnu bogføre for kunder for regnskabsåret 2019 og det ville derfor være rigtig smart, hvis jeg ikke for hvert bilag skal hen og ændre regnskabsår manuelt. Det ville spare mig rigtig mange museklik ;-) Jeg har talt med jeres support og ifølge dem, er det ikke muligt at ændre det fast til 2019.  Mvh Hanne
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Hanne

Tak for dit feedback.

Det er korrekt at inbox i funktionen vedhæft til postering altid vil foreslå det nyeste oprettede regnskabsår.

Jeg vil gerne høre mere om dit arbejdsflow for måske at kunne give input til hvordan du mest optimalt kan arbejde med bilagene uden alt for mange museklik til at vælge regnskabsår.

Er det korrekt forstå et posteringerne er oprettet i kassekladden og derefter skal du føje bilag til? og det gør du i inboxen fra funktionen Vedhæft til postering?

Hvis dine posteringer er i kassekladden kan du med fordel benytte den nye funktion hvor du klikker på ikonet i kassekladden så du får et pop up vindue med bilagene som du så med drag and drop kan vedhæfte til de enkelte posteringer.

Kunne det være en ide?

Jeg lader dog dit forslag ligge nogle uger så vi kan se hvormeget feedback vi får fra andre brugere om denne indstilling og så hører du fra mig igen.

God weekend.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒