Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nedlæggelse af indscanningsmodul - katastrofe

+2
Som jeg har forstået, barsler I med at nedlægge indscanningsmodulet - det er på alle måder en katastrofe. Hvad tænker I vi der bogfører via vareleverandørfaktura skal gøre i fremtiden??? Jeg kan ikke bruge smart inboks da jeg nok kun har 5 % af mine fakturaer der ikke er tilknyttet mit varelager. Og den visning af fakturaer I har i smart inboks er også ubrugelig, da det ikke er muligt at copi/paste fak.nr og if linjen. Jeg ved ikke hvad I har tænkt jer - er det meningen I ikke ønsker kunder fremover, der har brug for lager/varemodul??? Dette er meget alvorligt
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (1.6k points)

Jeg smider lige et link til en anden tråd ind i debatten.

https://forum.e-conomic.dk/31938/ny-postering-i-kassekladde-fra-indscannet

2 Svar

hej Doris

Tak fordi du deler din bekymring med os.

Jeg vil starte med at berolige dig. Vi nedlægger IKKE indscanningsmodulet. Det der er tale om at at menuen Indscanning under Regnskab, nedlægges så man arbejder med sine bilag fra inbox.

Eller i lagermoduler eller direkte i kassekladden - helt som du plejer :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

ok men det gør da ikke problemet mindre - der er da et stort problem i at det ikke er muligt at tage en kopi af div ting på fakturaen i inboxen - fordi I har lavet sådan en mærkelig visningsting

Hvor er pdf' en som man kan tage div info ud af fx fak.nr. fi linje etc?.
Hvad med rækkefølgen af bilag kontra den visning og vedhæftningsmulighed der er via vareleverandørfaktura? de passer jo ikke sammen, det er jo vigtigt, at den der står øverst i inboxsen også står øverst når man skal vedhæfte dok. især fordi jeres visning både i Inbox og vedhæft dok ved en bogføring af en vareleverandørfaktura er meget dårlig / ja faktisk ubrugelig.??
 

Jeg kan godt blive rigtig rigtig bekymret, for I har end ikke rettet de fejl der kom ved sidste opdatering, hvad kommer der til at ske??? - kommer der forbedringer inden I blot nedlægger indscanningsmodulet
Hej Tabita og resten af Econmic

Jeg er helt enig i, at jeres nye indscanningsmodul er en katastrofe.

Datosortering er helt galt, man kan ikke få vist bilaget, bogføring efter indskannede bilag er besværligt gjort.

Dette er endnu et af mange dårlige eksempler, når E-conomic laver såkaldte forbedringer.

Jeg ved fra tidligere, at der var en række mangler med jeres smart inbox.

Dette gjorde, at jeg altid anbefalede mine kunder at frafælge denne funktion.

Nu har I tilsyneladende tvunget alle, der ønsker bilag på de enkelte posteringer at anvende smart inbox.

Det ville være en god ide, at I fik gennemtestet jeres funktioner og ændringer tilstrækkeligt før de bliver lagt i drift.

Alternativt at I en indfasningperiode lod brugerne have de gamle funktioner til rådighed indtil jeres nye funktioner/ændringer fungerer hensigtsmæssigt.

Så jeg vil foreslå, at I tilbageruller jeres gamle inscannnings modul.

Hilsen

Hans Henrik
Tak fordi der er flere der også er bekymret - her i dag har e-conomic så lavet tingene om igen - det er SÅ FRUSTRERENDE. når man går ind i ubehandlede og vil bogføre et bilag, så er der en rækkefølge på bilagene - helt fint - så åbner man bilaget for det er jo vigtigt at kopier fak.nr etc. over i posten i kassekladden, så går jeg over i kassekladder og vil til at bogføre bilaget via "En ny postering fra indscannet" - så er de indscannede dokumenter total rodet sammen og den der skal bogføres ligger ikke øverst/samme sted som i Ubehandlede.

HVAD HAR I GANG I?????

Please få nu lavet det så det virker og ikke mindst få nu lavet det sådan at vi kan tage/kopiere fx. fak.nr og fi nr ud af dokumenterne - Det I har gang i er ikke brugbart

Det her er da totalt uholdbart - svar udbedes asap - synes I bliver meget tavse når vi smider kritik på bordet - nu er det 6 dage siden Tabita svarede med et meget politisk korrekt svar - kom nu frem og arbejde med jeres kunder i stedet for at gøre alt mere besværligt
Jeg frarådede også alle mine kunder Smart Inbox, da det kom, fordi det ikke er til at arbejde i. Og ja, så skal vi nu tvinges til at bruge det. Jeg fatter godtnok heller ikke noget af alt det her.
hej Doris

Det er ikke fordi vi bliver tavse overfor kritik. Vi arbejder bare ikke i Forumteamet hver dag, min primære opgave er stadig support på telefon eller chat :)

Jeg håber du vil tage imod mit tilbud om en opringning, så vi kan få en konstruktiv snak :)

Og ang. rækkefølges i Ny postering fra indscannet, så skyldes det en bug som vi arbejder på at løse.

Vi har også hørt ønsket om at kunne kopiere fra PDF'en flere gange og det er på listen over de ting vi ønsker at forbedre - Rom bliver dog ikke bygget på én dag, så det kan tage lidt tid at nå helt hen til en perfekt verden.

mvh Tabita
hej Doris

Nu har Forum-teamet været samlet og vi kan se vi drukner i feedback og debat i adskillige tråde her på Forum, så det bliver helt uoverskueligt for os at se, hvad jeres reelle behov og ønsker er.

Vi vil derfor gerne ringe nogle af jer op og få en personlig snak med jer, om de udfordringer I har og ud fra det samle os et overblik over de funktioner og forbedringer, der skal til i Indscanning/Inbox for, at I igen er glade brugere.

Send en mail til info@e-conomic.dk att: Forumteamet med dit telefonnummer Doris,  så giver vi et kald i løbet af næste uge.

DU må meget gerne skrive hvilken dag vi træffer dig bedst.

mvh Tabita og Co.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)

mail er sendt med mit tlf, så I ringer bare - og lige en kommentar til det du skriver her=

Vi har også hørt ønsket om at kunne kopiere fra PDF'en flere gange og det er på listen over de ting vi ønsker at forbedre - Rom bliver dog ikke bygget på én dag, så det kan tage lidt tid at nå helt hen til en perfekt verden.

Jeg forstår ikke lige helt, at du skriver Rom blev ikke bygget på en dag???

I har da selv revet Rom ned = det virkede godt nok før I begyndte at smadre det hele med jeres nye måde at vise dokumenter på, så hvis I gider lade være med at røre ved ting der virker, så ville vi kunder være giga glade.Og det ryster mig lidt at I blot har skrevet den på listen over forbedringer og ikke har gjort dette til 1. prioritet - det at få vist dokumenterne som PDF er totalt vital for at bogføringen kan gennemføres på minimal tid. 

Den er taget til efterretning Doris wink

Jeg er helt enig.

Jeres change management/ ændringshåndtering er simpelthen håbløs.

Hans Henrik