Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox - Dataudtræk i excel?

0

Hej,

Har ladet mig fortælle at det ikke pt. er muligt at trække leverandørfakturadetaljer (fakturanr., beløb, mv.) ud i Excel fra Smart Inbox.

Dette kunne være meget gavnligt i forhold til at opnå et samlet overblik over hvad der ligger i Smart Inbox under "Bilag" under de forskellige status "Klar til udførelse", "Afventer godkendelse" og "Afviste Bilag" at kunne trække detaljer ud i Excel.

Håber I vil prioritere dette...

Mvh

Klaus Madsen, Adelborg Byg ApS

i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Klaus og tak for dit input,

Du har helt ret i, at det ikke er muligt at trække ud i excel. Jeg vil dog høre, hvad de lister skal bruges til? Det er relevant for at forstå behov for en ny feature, hvis vi skal lave forbedringer i produktet. 

Samtidigt vil jeg gøre dig opmærksom på, at du kan trække listerne ud i kassekladde og du derfor blot skal overføre til kassekladde, så kan du trække listerne ud. 
Hvordan vil det virke for dig? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Formålet med excel udtræk i Smart Inbox (på ligefod med kladden) er at kunne danne sig et hurtigt overblik over leverandørfakturaer som er i flow, men endnu ikke godkendt, herunder i forhold til periodisering i perioderegnskab.

Mvh

Klaus

Hej Klaus og tak for opfølgningen. 

Jeg vil være ærlig omkring, at det ikke er et forslag som jeg har hørt før. 
Derfor vil jeg lige lade dit input stå åbent i et stykke, hvor vi prøver at se, hvor udbredt det er. På baggrund af, hvad jeg oplever der, så vil jeg tage en vurdering omkring, hvad vi gør herfra smiley

Jeg vender tilbage.