forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - Dataudtræk i excel?

0

Hej,

Har ladet mig fortælle at det ikke pt. er muligt at trække leverandørfakturadetaljer (fakturanr., beløb, mv.) ud i Excel fra Smart Inbox.

Dette kunne være meget gavnligt i forhold til at opnå et samlet overblik over hvad der ligger i Smart Inbox under "Bilag" under de forskellige status "Klar til udførelse", "Afventer godkendelse" og "Afviste Bilag" at kunne trække detaljer ud i Excel.

Håber I vil prioritere dette...

Mvh

Klaus Madsen, Adelborg Byg ApS

spurgt 20 Dec, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af Klaus Madsen (140 points)

1 Svar

Hej Klaus og tak for dit input,

Du har helt ret i, at det ikke er muligt at trække ud i excel. Jeg vil dog høre, hvad de lister skal bruges til? Det er relevant for at forstå behov for en ny feature, hvis vi skal lave forbedringer i produktet. 

Samtidigt vil jeg gøre dig opmærksom på, at du kan trække listerne ud i kassekladde og du derfor blot skal overføre til kassekladde, så kan du trække listerne ud. 
Hvordan vil det virke for dig? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Dec, 2019 Forslag af Jesper Mieritz (87,970 points)
Hej Jesper,

Formålet med excel udtræk i Smart Inbox (på ligefod med kladden) er at kunne danne sig et hurtigt overblik over leverandørfakturaer som er i flow, men endnu ikke godkendt, herunder i forhold til periodisering i perioderegnskab.

Mvh

Klaus

Hej Klaus og tak for opfølgningen. 

Jeg vil være ærlig omkring, at det ikke er et forslag som jeg har hørt før. 
Derfor vil jeg lige lade dit input stå åbent i et stykke, hvor vi prøver at se, hvor udbredt det er. På baggrund af, hvad jeg oplever der, så vil jeg tage en vurdering omkring, hvad vi gør herfra smiley

Jeg vender tilbage.

overvejes× 112
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”