Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




bogføring i Smartinbox går den forkerte vej

+2
Når jeg skal bogføre bilag i smart inbox, så vælger den bilag i forkert rækkefølge. Jeg er altså nødt til at starte med de nyeste først, hvilket gør at bilagsnummerserien bliver i en underlig rækkefølge.

Det er en klar fejl i min optik. (Og har talt med Kim, der lader til at være enig)

Mega irriterende.

P.s. Man kan ikke vælge rapportering af dårlig programmering her, samt vælge kategori smart-inbox.

 

Eller er der noget jeg har overset?
i Forslag » Andet af (1.4k points)

1 Svar

Hej og tak for dit input, 

Du siger den vælger bilag i en forkert rækkefølge. Hvad er den rigtige rækkefølge? Du kan nemlig sortere dine bilag ud fra de forskellige kolonner. Her kan der vælges dato, navn, afsender og note. 

Er der noget her som kunne bruges? ellers må du meget gerne definere, hvad den rigtige rækkefølge er smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Jeg foreslår du taler med kim, da jeg har forklaret det til ham. Den rigtige vej er at ældste bilag får laveste bilagsnummer og det kan den ikke sættes til uanset hvordan du sorterer.

Så i mine øjne har i en fejl der. Du er velkommen til at ringe på 26305000 og jeg skal gerne vise dig det.

Hej igen, 

Det er generelt en lidt splittet holdning omkring dato og bilagsnummer. Hvis man er lidt firkantet, så er det ikke krav, at de følger hinanden, men jeg erkender, at nogle brugere arbejder på den måde. 

I forbindelse om oprettelse af bilag, så er der lagt op til, at rækkefølgen for, hvornår de er lagt ind, er den der følges når man opretter løbende. Det afspejler selvfølgelig ikke altid den givne dato for selve bilaget, men det er måden vi har valgt at lægge det ind. 

Som udgangspunkt har vi valgt at holde fast i denne, da ældste dato ikke nødvendigvis behøver være det mindste bilagsnummer.

Jeg kan godt se, hvor du gerne vil hen, men jeg tror på, at der er andre steder i e-conomic, hvor vi kan bruge vores ressourcer på at skabe værdi for alle brugere.
Jeg vil dog gerne kigge på, at det bliver nemmere at oprette bilag fra den ældste dato de er modtaget i. Det kan jeg godt se er en mere besværlig arbejdsgang end det behøver at være. Den vender jeg lige tilbage med.

Du skal have tak for dit forslag smiley

 

jatak. For det giver jo ingen mening, at de sidst indkomne bilag behandles først, det er helt molbo. Men hvorfor ikke bare tillade at man kan vælge retningen??

Jeg køber helt ind på ideen omkring, at arbejdsgangen som udgangspunkt godt kunne starte det med det ældste, eller i hvert fald muligheden for det. Som det er i dag, kan man godt starte bagfra, men man vil hele tiden ryge tilbage i oversigten, hvilket selvfølgelig er spild af tid.

Derfor vil jeg meget gerne tage din ide med i puljen over potentielle forbedringer, så vi kan fokusere på, at man som minimum bare kan fortsætte dertil, hvor man er kommet. Det giver rigtig god mening smiley

Hej Ted, 

Jeg håber den løsning vi snakkede sammen om over telefonen kan hjælpe dig. 

Ellers vil jeg gøre dig opmærksom på, at rækkefølgen inde på bilagene i Inbox nu følger den sortering du har valgt i oversigten. 

Rigtig god dag smiley