Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalinger

0
Hej

Kan I evt. overveje at sørge for at de betalinger, der ligger i "betalinger" kun er dem, man har bogført. Dvs. ikke som nu, hvor der også ligger betalingsoplysninger fra igangværende kladder?

Jeg ved ikke om det er fordi, der er nogle økonomiafdelinger, der betaler først og bogfører faktura senere. Men jeg gør det altid omvendt og det er derfor forstyrrende, at der ligger "ubogførte faktura betalinger", som man kan komme til at betale ved en fejl. Fx. hvis eleven har gang i noget, der ikke er blevet tjekket endnu - så har vi en stor riciko for at der sker en fejl med en betaling (dato eller beløb).

Så det er i hvert fald et ønske herfra.

vh. Nina
i Forslag » Andet af (710 points)

1 Svar

Hej Nina

Tak for dit indlæg

Det er korrekt at man kan betale de fakturaer der endnu ikke er bogført og du har ret, det er netop fordi mange kunder gerne vil have muligheden for at betale før bogføring. Det skyldes for de fleste tilfælde, at kunderne gerne vil have deres revisor til at gennemgå kladderne før bogføring og her kan fakturaerne allerede være forfaldne inden dette bliver gjort.

Jeg vælger dog lige at lade dit indlæg stå åbent en måneds tid, for at se andre kunders tilbagemeldinger på dette

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)