Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundeklage over logo

+1
Som administrator havde jeg netop fået sat vores logo på i e-conomic. Dagen efter havde jeg en kunde i røret som gerne ville have det fjernet igen med følgende begrundelse:
 - Det står og fylder et dumt sted.
 - Han ved godt selv hvem der er administrator
 - Man kan ikke bruge logoen til noget, f.eks. få kontaktoplysninger eller lignende til revisor.

Han kunne bedre acceptere logoen hvis det var placeret lidt mere diskret (f.eks. nederst til venstre), forudsat at man kunne klikke på logoen og få nogle muligheder, f.eks. kontaktoplysninger/links til revisor

Jeg kan godt følge kritikken et stykke af vejen og var selvfølgelig nødt til at fjerne logoet igen (og dermed på alle kunder).
i Forslag » Andet af (190 points)

1 Svar

Hej Torben, tak for dit indlæg, og tak for dit tidligere indlæg, med ros af vores initiativ til både virksomhedsbeskrivelsen til hjemmesiden og logo delen.

Det er rigtigt, at logo delen vil ramme nogen, som umiddelbart ikke ønsker promovering af administrator,  i e-conomic og hvis det skulle være der, så skal det være brugbart/nyttigt (altså link mulighed)

Jeg vil inspireret af dit indlæg, give ideerne videre til vores ønskeliste for at se hvad vi kan komme op med.

  Michael Jepsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (1.2k points)