Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hjemmesideoplysninger (administrator)

0
Jeg mangler nogen redigeringsmuligheder i hjemmesideoplysninger. Jeg kunne godt tænke mig at man f.eks. kunne lave tvungen linieskift i selve teksten, herunder at kunne opstille noget i punktform. Skriftstørrelsen kunne måske gøres mindre så det ikke fylder så meget. Der skal ikke skrives ret meget før kontaktoplysningerne forsvinder i bunden af skærmen. Som det ser ud nu egner det sig efter min mening kun til en enkelt overskrift og en meget kort tekst suppleret med et logo, for derved at bevare de nederste kontaktoplysninger i skærmbilledet.

Ideen med hjemmesideoplysninger og logo er dog god.
i Forslag » Andet af (190 points)

1 Svar

Hej Torben,

Jeg fik svaret på dit andet indlæg - http://forum.e-conomic.dk/forbedringsforslag-til-conomic/administratorydelser-der-mangler-nogen-t441.html før jeg så, at du allerede har helt styr på hvordan man redigerer sin administratorhjemmeside. Men nu står svaret der til andre der måtte have samme spørgsmål.

De tvungne linjeskift er på vej. Det er vi opmærksomme på mangler.

Punktopstilling er også blevet efterspurgt før og også det har jeg sendt videre til vores udviklere.

Mht. at kontaktoplysningerne forsvinder efterhånden som der kommer indhold på siden, er det en god pointe. Der er selvfølgelig ikke så meget at gøre hvis man både vil have meget tekst på sin side, og have kontaktoplysningerne synlige uden at læseren skal scrolle ned på siden.

Det kan være man kan placere kontaktoplysningerne anderledes. Det vender jeg lige med vores udvikler.

Det glæder mig at du ellers har taget idéen om administratorsider til dig.

Med venlig hilsen
Forslag af (5.3k points)