Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart-indboks

0
Jeg savner en kalender ved faktura dato og betaling felterne, da Smart inbox ikke kan læse min leverandørs fakturaer, så den sætter fakturadatoen til at være den dag jeg bogfører dem, og så passer betalingsdatoen jo derfor heller ikke. Er glad for at jeg nu kan se hele fakturaen, så jeg får bogført dem på den rigtige konti uden at skulle scrolle ned

Charlotte
Mosters2go Danmark
i Forslag » Andet af (300 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Charlotte

Tak for dit feedback og jeg er glad for at høre at der er nogle ting i Smart inbox du er rigtig glad for, jeg synes også selv det efterhånden er et rigtig godt produkt som man nemt kan anvende og spare noget tid ved at bruge.

Jeg sender din ide videre til det team der arbejder på udviklingen af Smart inbox og så må vi se om det er noget vi kan implementere dette i fremtiden.

Når du siger at smart inbox ikke aflæser dine leverandørfakturaer gælder det så for dem alle eller blot nogle bestemte?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej.

Det er den samme leverandør - min hovedleverandør - BC Catering.

Deres faktura er opstillet anderledes end en "normal" faktura, så jeg må leve med det, for tror ikke at jeg kan få dem til at ændre deres opsætning, for at lette mit arbejde ;-)

Mvh

Charlotte, Mosters2go
hej igen Charlotte

Nogle gange kan man godt stille krav til sine leverandører, det kan vi høre på vores brugere at mange af deres kunder gør til dem.  

Kontakt os gerne i supporten, så kan vi tage et blik på din faktura fra BC og se om der er noget helt grundlæggende i layoutet der gør at den ikke kan aflæses korrekt og har du noget specifikt at henvende dig til BC med.

Hvad er i øvrigt grunden til at BC ikke sender den til dig som EAN, så er du jo ude over problemet med aflæsning?

mvh Tabita
Hej Tabita.

Vi har udlejet en af vores sommer Food trucks og de har også fået e-conomic til regnskabsprogram. Da jeg skulle lære dem i bogføringen anbefalede jeg at de fik Smart-inbox og da jeg viste dem hvor let det var at bogføre i denne, så jeg at de ikke har de samme problemer med faktura-dato og betalingsdag. De skal kun indtaste fakturanummeret og bogføringsteksten, og ja så forstår jeg jo ingenting. Har bildt mig selv ind at det er fordi de er startet i den nye version og jeg er startet i den gamle, selvom det jo nok ikke er svaret.

Jeg har sendt dem min ean-kode, for har jeg ikke ret i at den bliver sendt ud til alle mine leverandør dengang jeg vingede den boks af?

Har faktisk kun én leverandør der bruger min EAN-kode og den kommer så ikke sådan længere efter jeg har sat dem på min Betaling-Service, og så står der på denne at jeg skal hente den på det link der er derpå, hmmm

mvh Charlotte

Mosters2go
hej igen

De leverandører der får besked når du trykker "Informer mine leverandører" i e-conomic er de leverandører du har oprettet i leverandørkartoteket med en email på.

Når du opretter nye leverandører skal du igen gå ind og bede e-conomic om at sende mailen ud, det sker ikke automatisk når du opretter nye leverandører.

Du kan også skrive en personlig mail til dine leverandører hvor du igen anbefaler dem sende fakturaen via EAN :)

Jeg er lidt i tvivl om det du skriver om din lejer der benytter e-conomic :) kan du uddybe?