Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Budget i economic

+1
Hej,

Når jeg skal opdatere et budget for en kunde, bliver det indlæst oveni det gamle budget.

 

Jeg laver budget for kunder i excel (med erklæring til bank mm) Når jeg så vil opdatere budget i economic indlæser jeg filen med budgettal.

Problemet er at de nye budgettal bliver lagt oven i de gamle tal – og jeg så får dobbelt op i budgettet.

Skal jeg først slette det gamle budget, skal jeg ind på hver enkelt konto og slette budgettet for denne konto. og det for hver enkelt konto i kontoplanen...

Jeg vil gerne foreslå at i laver en funktion hvor jeg kan slette hele budgettet på en gang?

Eller at i laver en funktion hvor jeg, når jeg indlæser fra fil, kan vælge at opdaterer budgettal i stedet for at de læser oveni??

Lige meget hvilken løsning der kommer vil det være en kæmpe forbedring frem for i dag, hvor det er næsten umuligt at opdatere budgettet.

Ser frem til at høre fra jer.

Kennet Broby
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

hej Kenneth

 

Tak for dit feedback.

Vi har ikke planlagt nogle forbedringer af Budgettet på nuværende tidspunkt, men jeg har en et forslag til hvordan du kan løse det forholdsvis nemt,.

Når du skal opdatere dit budget skal du sørge for at gemme en kopi af den første indlæsning,

Den indlæser du igen med flueben i "Vend fortegn".

Så går dine budgetposter i 0 og derefter indlæser du dine nye budget tal :)

Om der kommer et bedre flow i fremtiden kan jeg  hverken love eller afvise, jeg kan blot sige at det ikke er planlagt til 2020 :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)