Hej Anita,
Jeg kan godt forstå din frustration omkring, at en mail bare ikke kan sendes det rigtige sted hen.
Som jeg forstår dig skal kunden have en fakturamail, som kun skal modtage faktura.
Det kan du som udgangspunkt løse ved at benytte dig af den nye mailopsætning du selv nævner.
Jeg forstår her problemet som om, at den fakturamail altid står fast, men at ordremailen skifter afhængig af kontaktpersonen.
Her ville jeg foreslå dig, at lave en opsætning, hvor du kun har fakturamailen stående på kunden. Ikke noget i kundemail, tilbud og ordre osv. Oven i det skal under kundeopsætningen have flueben i 'send altid til kundens email'.
Hvis du så på alle kontaktpersoner sætter et flueben i 'ordre' under kontaktpersonen, så vil denne komme på, hver gang der dannes en ordre. Fakturaen vil efterfølgende blive sendt til den mail, som er valgt under på fakturaen.
På den måde vil alle faktura komme til samme mail mens ordremailen vil afhænge af kontaktpersonen. Begge mail vil kun blive brugt en gang, så ingen chance for dobbelt bogholderi 
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!