Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Den nye app - mulighed for at logge ind med flere konti?

+1
Hej!

Vi har tre forskellige konto hos jer .da vi bruger jeres system i vores 3 selskaber. Jeg kan på computeren logge ind via et administrator fælles-login eller ved et koncern-login. Så kan jeg vælge mellem hvilken virksomhed jeg skal arbejde med.

Indtil nu har jeg brugt jeres udgifts-app til den ene selskab og den "alm. salgapp" til det andet selskab.

På den måde har jeg kunne sende billeder til systemet af de udgifter jeg har/Bilag. Men nu lukker udgiftsappen?

Og jeg kan ikke logge på den alm. salgsapp med mit koncern/administrator login. Det vil sige jeg kan kun bruge appen i et af de tre selskaber hvor jeg har indscanningsmodul ?

Kan man ikke få lov at logge på med dit adminsitrator(koncerne login - ligesom på computeren - så man selv kan vælge hvilken virksomhed man skal arbejde med eller sende bilag i ?

Jeg kan ikke være den eneste med denne udfordring - hvad gør andre ?

MVh Julie Nielsen
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

hej Julie

Tak for dit feedback.

Du er helt sikkert ikke den eneste med den problematik. De fleste brugere har dog kun en enkelt aftale og i andre virksomheder hvor de måske har 3 aftaler er det også 3 forskellige der sender bilag ind .- altså på 3 telefoner :)

Det man skal gøre på nuværende tidspunkt er at logge af appen og logge på igen med det andet login når man skal sende til en ny aftale.

Jeg vil gerne dele dit feedback med app-teamet og jeg synes også at du selv skal sende dine tanker omkring hvordan dette løses bedst direkte til app-teamet inde i appen i funktionen Feedback :)
Så må vi se om det er noget vi kan løse i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det er helt sikkert en feature vi også vil sætte pris på. Vi har 5 cvr på det samme E-conomic login. Men kan pt. kun bruge jeres app til ét cvr.

Det gør den for vores vedkommende næsten ubrugelig desværre.

Ved fx E-boks app kan jeg vælge hvilket cvr jeg vil læse min indbox i. Det kunne være perfekt - hvis samme mulighed var ved jeres app. Som faktisk er rigtig rigtig god på mange måder.

 

Tak

 

Venligst Mikkel Merrild
hej Mikkel og Julie

Jeg har lige fået bekræftet at det vil blive en mulighed med flere brugere på appen - jeg kan dog ikke lige komme med en præcis releasedato da det hænger sammen med en større ændring i systemet.

Mit bud er dog 2. halvår 2020.

mvh Tabita