Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Colli antal på varenummer

0
Hej

Jeg mangler et felt på mine varer i varekartoteket, hvor jeg kan angive hvilket antal der ligger pr. kolli af vores enheder. Ser frem til at høre om der ikke også er andre som mangler dette.

Mvh

Vivian
i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej Vivian

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige først høre om det er fordi du opretter dine varenumre som kolli, så de ligger med et antal varer pr. varenummer ?

Derudover lader jeg lige dit indlæg stå her en måneds tid, for at se andre kunders tilbagemeldinger

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Tak for din besvarelse.

Jeg opretter mine varer styk vis, men hver vare ligger i en kolli med X antal.

Da jeg kun sælger helle kasser og ikke anbrud, ville det være rart at jeg på varen kan se hvordan antal pr. kolli. Pt sidder jeg med denne information i et regneark.

God weekend.

Mvh

Vivian

Hej igen Vivian.

Jeg skal lige høre om du også opretter dine kolli som varenumre i e-conomic og derefter laver stående lagerkladder (styklister) når du samler de enkelte varer til kolli.

Hvis du ikke gør det, men bare har brug for at se, hvilke og hvor mange varer hver kolli indeholder, kan du evt. bruge det vi kalder varesamlinger. Her kan du oprette en varesamling som din kolli og her angive varerne og hvor mange antal der ligger af de enkelte varer pr. kolli.

Lad os forestille, at du opretter en varesamling som hedder kolli og tilføjer 3 varer som vist herunder. Jeg vedhæfter også lige et link, hvor du kan læse lidt mere generelt om varesamlinger

http://wiki2.e-conomic.dk/tillaegsmoduler/lager/varer/varesamlinger/