Hej igen,
Det skal nok passe, at E-conomic er en selvstændig del af Visma, men der skal, uanset hvad, penge til Visma. Og nej, jeg interesserer mig ikke for cyckling, synes bare det er irriterende, at der er så meget sport i tv. Men det er ikke det, det handler om. Det handler om E-conomic, og hvor tilfredse vi brugere er, eller utilfredse.
Men kan så forstå, at E-conomic ikke har planer om, at ændre noget i lager modulet. Og jeg har ikke planer om, at bruge ITN I Vision. Og jeg vil gerne forklare hvorfor.
Jeg bruger E-conomic, har tilkøbt enkelte moduler, heriblandt lager. I min verden, er det så dybt mærkeligt, at tilkøbe endnu et modul, for det samme. Var i billige, som Dinero eller Billy, så var det måske noget andet. Men det er i ikke. Jeg driver et lille enmandsfirma, betaler for E-conomic som et større forehavende. Rigtigt meget af funktionaliteten som i lægger vægt på, for eksempel bankafstemning, kan jeg ikke bruge, da næsten (98%) af mine betalinger kommer via mobilepay. For et nævne en ting. Og så er der flere funktioner jeg ikke bruger, enten fordi jeg ikke har brug for dem, eller fordi jeg ikke kan finde ud af det (hvilket så ikke er jeres skyld)
Men, det er ikke første gang, jeg reagerer på noget, med hensyn til lagerfunktionen. Og man får en ide om, at man bliver stemplet som idiot. Det er ikke godt nok!