Chat with us, powered by LiveChat Opret profil Log på forum Search this site Se de seneste forbedringer Debitor/Kundenavn mangler !! +1 Når der udsendes kontoudtog/rykker kan man efterfølgende ikke se kundenavn/debitor under Salg/sendt. I stedet kan kun ses mailadresse på den kunde der er sendt rykker/kontoudtog til. Mit forslag er at kundenavn står i kolonnen "kundenavn" ligesom det gør når der er sendt faktura til kunden. løst spurgt 18 Nov, 2019 i Forslag » Andet af Kokken (180 points) status opdateret 28 Apr, 2020 af ☺TobiasPinndal Ja tak! Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg. 2 Svar hej Kokken Tak for dit input, jeg kan god se det er en mangel og jeg vil gå videre med dit feedback, så håber vi det kan forbedres i fremtiden :)Med venlig hilsen Tabita Edith Lorenzen Wow Hero & TopGun, Planet WOW e-conomic er et produkt fra Visma e-conomic A/S Gærtorvet 1-5, 1799 København V CVR-nummer: 29403473 Kig forbi Ønskebrøden, hvor du finder de forslag vi i øjeblikket overvejer: - Giv din stemme til de forslag som vil gøre din hverdag nemmere og smartere! besvaret 18 Nov, 2019 Forslag af ☺Tabita TopGun (50.2k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar. Hej Kokken og CL Accounting, Vi har nu også tilføjet kundenavn for rykkere (og kontoudtog sendt via rykkermodulet). Mvh.Christian Estrup Director, e-conomic Core besvaret 20 Apr, 2020 Forslag af ☺Christian Estrup (20.9k points) Venligst log på eller opret profil for at tilføje en kommentar.