Hej Susan
Jeg tror, at du misforstår mig...
Postering.csv er en fil, som indeholder alle posteringer på min konto i E-conomic, der er ikke een linje, som viser status nu... Det er alle enkelte transaktioner, hvor summen af dem alle skaber den nuværende status...
Hvis jeg har bogført en omkostning på et projekt, så vil der være en linje i postering.csv, som viser alt om denne ene postering - løbenummer, dato, konto, projektnr., beløb, aktivitetsnummer, leverandørnr. osv.
Hvis jeg så vil flytte denne postering til enten et andet projekt eller et andet aktivitetsnummer, så kan jeg enten lave en manuel rettelse, hvor jeg via en kassekladde flytter alt vedr. det enkelte bilag tilbage - eller jeg kan lave rettelsen via "Projekter", "Øvrig opsætning", "Projektposteringer"...
Men hvis jeg bruger denne "smartere" løsning, så laves der ikke en rettelse af alle elementer - aktivitetsnummer, leverandørnummer og momskode bliver ikke rettet... Det betyder, at hvis jeg bruger jeres "Eksporter data", så vil jeg ikke kunne genskabe det resultat som vises i E-conomic...
Inden du svarer på ovenstående, så prøv lige selv at lave en korrektion af en tidsregistrering eller omkostning til et andet projekt eller aktivitetsnummer og se, hvad postering.csv-filen viser...
mvh
Jørgen