forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Skabelon - indlæsning af bankfil

0
I forbindelse med brug af bankafstemning - importeres bankfiler fra forskellige banksystemer.

Når disse forskellige filer indlæses - benyttes en skabelon.

Disse skabeloner er naturligvis forskellige - alt efter hvilken opbygning vores bankfil har.

Når min kollega har indlæst en bankfil via en bestemt skabelon - så vil der pejes på denne skabelon, næste gang jeg logger på og vil indlæse. Derfor kommer vi nemt til at ændre / overskrive hinandens skabeloner - hvis vi ikke er opmærksomme.

Kunne man sørge for, at historikken nulstilles efter hver bankindlæsning og går tilbage til en blank skabelon, så man aktivt skal vælge en skabelon .. således vi ikke overskriver en anden brugers skabelon?

Bemærk vi har mange brugere / er administrator
spurgt 15 Nov i Forslag » Import og eksport af data af Pernille Toft (130 points)

1 Svar

Hej Pernille

Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se ideen, og jeg vil godt lade dit indlæg stå en måneds tid for at se andre kunders kommentarer og om det evt. er noget andre kunne have glæde af.

Du hører fra mig, når jeg ved lidt mere

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 15 Nov Forslag af Susan Jensen (21,560 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”