Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skabelon - indlæsning af bankfil

0
I forbindelse med brug af bankafstemning - importeres bankfiler fra forskellige banksystemer.

Når disse forskellige filer indlæses - benyttes en skabelon.

Disse skabeloner er naturligvis forskellige - alt efter hvilken opbygning vores bankfil har.

Når min kollega har indlæst en bankfil via en bestemt skabelon - så vil der pejes på denne skabelon, næste gang jeg logger på og vil indlæse. Derfor kommer vi nemt til at ændre / overskrive hinandens skabeloner - hvis vi ikke er opmærksomme.

Kunne man sørge for, at historikken nulstilles efter hver bankindlæsning og går tilbage til en blank skabelon, så man aktivt skal vælge en skabelon .. således vi ikke overskriver en anden brugers skabelon?

Bemærk vi har mange brugere / er administrator
i Forslag » Andet af (130 points)

2 Svar

Hej Pernille

Tak for dit indlæg. Jeg kan godt se ideen, og jeg vil godt lade dit indlæg stå en måneds tid for at se andre kunders kommentarer og om det evt. er noget andre kunne have glæde af.

Du hører fra mig, når jeg ved lidt mere

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Pernille

Dit indlæg har nu stået åbent her på Forum i et par måneder og umiddelbart ser det ikke ud til, at andre kunder har noget ønske/nogle kommentarer

Vi får rigtig mange gode indlæg fra vores kunder, så vi prioriterer dem som kommer flest kunder til gode, så derfor må jeg desværre afvise dit forslag

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Vi oplever det samme problem. Det er når vi som administratorer bruger skabeloner på indlæsning af bankposteringer eller i kassekladde. Det sker dagligt at en skabelon bliver ændret til stor irritation. og det kræver en del tid at få ændret skabeloner tilbage igen, da nogle skabeloner er lidt kompliceret.  

Den skabelon som sidst er anvendt, står automatisk til at blive brugt ved næste import. Hvis brugeren ikke er opmærksom på at den står på en skabelon så ændres den - hvilke ikke altid er tilfældet - især når det er brugere som ikke bruger e-conomic så tit.

Det kunne være godt, hvis man enten:

  1. får en advarsel om at man nu var ved at ændre en skabelon og om man vil gemme ændringen 
  2. aktivt skal gemme for at overskrive en skabelon (ligesom man skal i fordelingsskabeloner)
  3. at den ikke står på seneste skabelon, men blot er tom (gem som ny) hvis man vil gemme en ny.

Med venlig hilsen

Anette Holse

revisor