Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




2 faktor autentifcering

0
Må vi ikke godt snart få mulighed for at logge ind med 2-faktor autentificering (2FA) af brugeren? Please! Det giver p.t. den bedste sikkerhed for pengene, hvorfor jeg også gerne vil have min bogholder og revisor til at overholde 2FA login. Derfor bør det også være muligt for admin/superbruger at tvinge alle over på 2FA, fx via Google eller MS Authenticator.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag,

Lige præcis muligheden for 2FA er noget vi arbejder på i øjeblikket.
Vi er kommet så langt med det hele, at jeg selv bruger det til at logge ind i applikationen, så vi er kommet ret langt. Vi er ikke helt færdige endnu, men det meste er der styr på.

Hvis du har lyst til at prøve det af, så kan vi prøve at se om du kan på. Du skal være klar over nogle forskellige ting, men hvis du er indforstået det, så lad os kigge på det.

Du må meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz med et telefonnummer, så ringer jeg dig op. Efterfølgende kan vi aktivere det, hvis du er interesseret.

Du vil godt kunne aktivere 2FA på alle brugere, hvis du er superbruger på aftalen.
Hvis du på aftaleniveau har valgt at aktivere 2FA, så skal alle admins med adgang til aftale også have 2FA for at kunne tilgå aftalen. Det skal du selvfølgelig tage stilling til og tage en snak med de pågældende admins.
Ud over det, så kan der være noget i forhold til vores mobile apps, som ikke er skiftet til den nye metode endnu. Derfor må du også gerne lige nævne i mailen om du bruger vores mobile apps, så jeg kan undersøge, hvordan det vil påvirke login her.

Jeg hører gerne fra dig på mailen, hvis du er interesseret. Som sagt skal du være indforstået med, at vi ikke tilbyder det til alle kunder og du derfor skal være opmærksomme på forskellige ting, som vi kan tage en snak om.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)