forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

PBS fil med tilbagebetaling

0

Hej 

jeg laver årsopgørelser i et varmeværk, jeg spurgte sidste år, om man kunne lave filer til PBS, hvor folk skulle have penge tilbage det kunne systemmet ikke, har i tænkt på at lave det,  det ville virkelig være dejligt , det er lidt forældet at man skal have fat i folk og bede om et konto nr :-)

spurgt 12 Nov i Forslag » e-conomic generelt af Inge jensen (120 points)

1 Svar

Hej Inge

Tak for dit forslag. Jeg kan se der har været lidt korrespondance om det her på Forum tidligere som jeg vedhæfter i nedenstående link.

Jeg lader lige dit indlæg stå åbent en måneds tid for at høre andre kunders reaktioner

https://forum.e-conomic.dk/19131/tilbagebetaling-af-kreditnotaer-via-pbs

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 12 Nov Forslag af Susan Jensen (21,560 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”