Informizely customer feedback surveys

Bogfør vs Bogfør og e-mail

0
Vi driver flere webshops hvor nogle kører via API og andre ikke samt har vi mange betillinger der foretages via telefon

Vi sender altid faktura med varen og dette giver store problmer i dagligdagen ved faktura bogførsel da dem der kører via API importerer kunden e-mail adr og når dette sker markeres automatisk Bogfør og e-mail og dem der ikke kører med APi eller hvor bestillingen er pr telefon er der markeret Bogfør - Dette betyder der er en unødig chance for at vi kommer til at sende en faktura pr mail til kunder hvor vi ikke ønsker dette

Vi ønsker derfor at ved alle ordre er mulighed for at vi by default har markeret feltet Bogfør selvom at er er en kundens email indvoldveret da det ikke dur med 2 forskellige opsæt
i Forslag » Andet af (220 points)

5 Svar

Hej Dennis,

Jeg er med på dit forslag - og tak fordi du gider tage dig tid til at skrive på vores forum.

Jeg er helt med på problemstillingen i dette tilfælde, og jeg må sige at ja det vil så være en af e-conomics begrænsninger, hvis der overføres fakturaer via APIet og der er forskel på hvordan kunder skal faktureres.

Vi ligger generelt op til at man i e-conomic sender dem pr. mail, hvis en e-mail er registreret. Jeg vil give dig ret i at i dette tilfælde ville det være smart hvis der var en indstilling et sted man kunne vælge, om en kunde skulle modtage dette.

Så dette vil være en fordel for dig, det der dog kan siges er at det helt sikkert kunne være en ulempe for andre, at der nu er flere funktioner(forskellige opsætnings muligheder). Så jeg vil helt sikkert anbefale andre, der skulle have samme problemstilling om at give deres mening tilkende hertil.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Hej Steffen og tak for feed back

Der er helt ok at i lægger op til at man laver faktura e-mail - det jeg så ikke kan forstå i den sammenhæng er at man på ordre kan rette kunde + vej m.v. men man kan IKKE rette e-mail i samme vindue - for hvis man kunne rette det her så kunne vi jo bare fjerne mail adr og så ville problemer være løst
Forslag af (220 points)


Hej Dennis,

Beklager den sene tilbagemelding. Jeg har endnu ikke noget nyt i denne sag, hvorfor jeg desværre ikke har yderligere.

Jeg håber (og regner med) jeg kan vende tilbage i næste uge, med bedre information om dette forslag.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Hej Dennis,

Hermed opfølgning som lovet.

Vi har haft denne oppe og vende ved det sidste forbedringsforslag møde. Dette er ikke noget vi har tænkt os at udvikle. Vi har ingen planer om at styre send som e-mail eller lign. på andre måder end de nuværende.

Igen tak for din tid for at du gider komme med dine forslag på vores forum - du er mere end velkommen.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (152k points)
Ok tak for feed back - men hvad så med en løsning med at kunne redigere e-mail adr direkte på ordre ligesom vi kan rette telefon nr, navn, adr mv - folk taster jo også forkerte mail adr - så hvis vi kunne rette dette felt (dvs fjerne mail adr) så var problemet løst
Forslag af (220 points)