Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangel i Auto Betalings forslag

0
Hvis man sletter et betalings forslag (Betalings forslag at lave en betalings fil til netbank) kan man ikke lave et nyt betalings forslag, man skal taste sine leverandør fakturaer en gang til var svaret fra support.

Forslag til / Mangler i betalings forslag:

- At man kan slette et forslag og derefter lave et nyt.

- Kreditnotaer skal også fremgå af betalings forslaget, så man kan tage højde for dem.

Jeg lavede en ny søgning i betalinger. Pga. udligninger var der fejl i nogle af betalingerne. jeg slettede derfor forslag til betalinger. Efterfølgende kunne jeg ikke lave et nyt betalings forslag på ikke eksporterede betalinger

Dette er ikke hensigtsmæssigt. Jeg ved fra andre programmer, at der er det ikke et problem. Jeg kan desværre ikke anbefale E-conomic over for vores kunder, som ønsker at automatisere kreditorer håndtering herunder betaling af samme. Ærgerligt da jeg og mine ansatte ellers er rigtig glade for Economic. Dette indlæg skal ses som en positiv opfordring til jeres udviklings afdeling.
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

hej Kim

Tak for dit feedback.

Når man sletter et forslag siger at man den betaling ikke skal overføres til banken. Den funktion kommer vi næppe til at ændre lige nu.

Jeg vil dog gerne komme med nogle gode råd så du kan få større glæde af at benytte Betalingsfunktionen optimalt.

Når du laver en søgning og du finder nogle betalinger som af en eller anden grund ikke skal med til banken i denne omgang skal du ikke slette dem, men blot undlade at vælge dem, så kan du tage dem med næste gang.

Hvis du opdager at der er fejl i de indtastede data, kan du rette betalingen ved at klikke på blyanten og på den måde undgå at skulle oprette den igen.

Ang. kreditnotaerne så kommer de også med hvis blot du opretter dem med betalingsoplysninger på.

Fx. kan e-conomic automatisk trække en kreditnota fra en faktura hvis begge er oprettet som bankoverførsler på samme betalingsdato.

Jeg håber at disse fifs vil gøre dig mere glad for funktionen og måske se at den sagtens kan af kunder der ønsker at automatisere deres kreditorhåndtering :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)