Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opslag på konto i smart inbox

+3
Hej.

Når man skal sætte kontonr. på via smart inbox, så kan man rigtigt nok vælge kontonummer fra kontoplanen, men nogle gange har man behov for at kunne se de underliggende posteringer på en sådan konto - den kan man i den alm. kassekladde men ikke i smart inbox, dvs så skal man ud og over i kontoplanen og så er det lige pludselig ikke helt så smart...

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
i Spørgsmål » Andet af (3.6k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

hej Hanne

Tak for dit forslag.

Tanken med Smart Inbox er at den gradvist skal lære dit bogføringsmøster at kende og komme med forslag til konti, så du ikke behøver opslag, men det ene behøver selvfølgelig ikke at udelukke det andet.

Så jeg lader dit forslag ligge nogle uger så vi kan se hvor stort et ønske det er blandt andre brugere :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
hej igen Hanne

Nu har dit forslag ligget på forum i over en måned uden tilslutning eller kommentarer fra andre brugere, så vi går ikke videre med det i denne omgang.

Jeg vil dog ikke udelukke at der kommer forbedringer i fremtiden - det må tiden vise :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Hej jeg vil gerne komme med en kommentar til dette - jeg bruger også dette opslag, især til at bruge de samme tekster, bare med ændring af Q1 el. mdr - derfor er det vigtigt at man kan slå de gamle poster op - Den der med at I mener at systemet kan lære hvordan/hvad vi bruger tror jeg ikke på før jeg ser det.
Det lovede I også da I lavede opdatering i Bankafstemning/Overfør til kassekladde ved kundebetalinger - og tja der genkender den total ingenting og lære det samme = intet.

Som skrevet i andre opslag er jeg meget meget bekymret for jeres fixe ide om at Inbox bliver fremtiden, den virker til at være på niveau med en baby
Hej,

Jeg vil også gerne komme med en kommentar til jeres afslag om ikke at kunne tilgå tidligere posteringer på en konto direkte fra konteringen i Smart Inbox.

Det er meget fint at Smart Inbox efterhånden 'lærer' konteringsreglerne, men I kommer ikke uden om at man kan få behov for at se på en tidligere postering for at tjekke et og andet. Hos os bruger vi afdelinger til de enkelte fakturaer - og da vi benytter flere afdelinger til de samme konti og derfor ikke altid kan indsætte en fast afdeling til de enkelte konti, så må vi ofte lige 'slå' op i tidligere posteringer for at tjekke hvilken afdeling vi normalt plejer at bogføre til.

Så jeg er faktisk yderst træt af at jeg ikke kan se kontoposteringerne på en konto direkte far Smart Inbox.

Med venlig hilsen

Lisbeth Rothman
hej Lisbeth

Det var sandelig et gammel forslag du der havde fundet frem og støttet :)

Jeg synes også det giver fin mening at man kan se posteringerne på kontiene direkte i inbox. Grunden til at det blev afvist for et år siden var at der var andre og mere presserende ønsker vi prioriterede at arbejde med.

Jeg lægger forslaget til overvejelse igen og ser om det kommer igennem nåleøjet denne gang :)

mvh Tabita
Tak Tabita!

Hej Hanne, Doris, Lisbeth og andre trofaste brugere af e-conomic og forum :)

Det er en glæde at fortælle at funktionen med at se posteringer på kontoen direkte i inboxen nu er live :)

Jeg håber I bliver glade for funktionen og samtidig kan jeg afsløre at der er flere lækre forbedringer på vej, så følg godt med her:

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)