Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overførsel af ordre til levering/fakturering

+1
Jeg savner at man kan overføre en ordre til levering eller direkte fakturering når man står på ordren. Endnu bedre at man på ordren kan vælge at konvertere til faktura eller udskrive en følgeseddel uden at skulle igennem en overførsel.

Der er alt for mange museklik fra ordre til følgeseddel eller faktura.

Der findes jo allerede et rullegardin med andre muligheder - kunne man ikke dog bare her trykke på overfør til levering eller fakturering - eller konverter til faktura/lever varer

Nu skal man først væk fra  ordren.

Så skal man finde den ordre man lige har klargjort til det ene eller det andet under hhv. lager/følgesedler - eller farturaer
i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej Kem

Tak for dit indlæg. Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi prøver at koncentrere os om dem som kommer flest kunder til gode.

Ideen med at lave følgesedler under lager er, at man er nødt til at tage stilling til, hvor meget af ordren man vil levere og derfor er nødt til at lave en levering først og så derefter lave følgesedlen på det man har leveret.

Jeg vil gerne lade dit indlæg stå åbent her en måneds tid, for lige at se, om der er andre kunder som har dette behov eller som evt. har en ide til, hvordan det kunne løses med at opnå færre museklik

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit indlæg har nu stået åbent i et par måneder og det ser ikke umiddelbart ud til, at der er ønsker fra andre kunder på dette

Vi får rigtig mange gode indlæg fra vores kunder, og vi prioriterer dem som kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag for denne gang

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)