Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox Note

0
Hej,

Når man kommer ind i oversigten på Smart Inbox ser man yderst til højre en note med fuldstændig nytteløs indhold, tror at det er afsendes EAN-nummer. Det var meget mere nyttigt om man kunne se fakturadato, forfaldsdato og beløb, for så kan man lige hurtigt danne sig et overblik over om der er nogen det haster med at få bogført f.eks dem som ligger inden for den periode man er ved at afslutte regnskab for, om der er nogen det haster med at få betalt fordi forfaldsdato nærmer sig og beløb for lige at se om det er noget væsentlig eller hvis man bliver rykket af leverandør, så kan man hurtigt se om det er noget man har liggende i Smart Inbox.

Hilsen Susan
i Forslag » Andet af (2.1k points)

1 Svar

Hej Susan og tak for dit indlæg

Umiddelbart bliver dette notefelt allerede brugt til at tilføje noter når man sender et bilag fra mobil appen, så det bliver altså brugt.

Jeg vil dog lige lade dit indlæg stå her på Forum i en måneds tid for at se ander kunders komentarer

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Jo, men man kunne jo så bibeholde noten undtagen ved EAN - for du må da medgive mig at noten er fuldstændig ubrugelig ved EAN og kunne bruges meget mere informativ. Min kollega skulle over chatten fejlmelde en faktura på 0 kr og for at finde den til chatten måtte han bladre 47 faktura igennem. Brugte man noten til noget informativt kunne man jo søge på det med ctrl F

Hilsen Susan