Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Systemet overruler ændrede tekster til fast teksten.

+4
Når jeg trækker posteringer over fra bankafstemningen til den "første kassekladde" så retter jeg nogen gange i teksten som der overføres fra banken. F.eks. hvis debitor betaler et forkert beløb eller betaler en faktura dobbelt, så skriver jeg det i teksten, så man ikke hver eneste gang man ser posteringen skal lede efter forklaringen, men når jeg så overfører posteringerne til den rigtig kassekladde, så "overruler" systemet det jeg har skrevet,  med den faste tekst jeg har på debitorbetalinger. Det er smadder irriterende. K an det ikke ændres, så systemet ikke må overrule en tekst som jeg har rettet med fast tekster (bør gælde alle vegne)

God weekend.

Hilsen Susanne
i Forslag » Andet af (1.3k points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Susanne.

God pointe, har samme problem også på kreditor siden.

Med venlig hilsen     Talbiksen v/Hanne L. Herrmann Tlf. 2698 1421 www.talbiksen.dk
Forslag af (3.6k points)
hej Susanne

Det er en god pointe. Jeg vil gå videre med dit feedback, og så må vi se om det er noget vi kan gennemføre :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Susanne

Vi er ved at gennemgå listen for de forslag vi har modtaget og da dit forslag kun her modtaget 3 stemmer på et halvt år er det ikke noget vi går videre med selvom det er en udmærket ide.

Hvert år modtager vi i omegnen af 1500 forslag og vi kan gennemføre mellem 50 og 100 så derfor ryger der desværre også nogle gode forslag i svinget. Vi gør vores bedste for at gennemføre de ideer som flest kunder vil få glæde af.

Når det så er sagt har mine kolleger og jeg talt om hvad vi kunne foreslå som en mulig løsning i stedet.

Kunne du have 2 kassekladder - en der er opsat til automatisk tekst og en som ikke er, så kan du overføre de poster du ønsker at redigere I til kladden uden automatisk tekst. Kunne det være en mulig løsning for dig?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Undskyld har ikke set det her svar. Nej det er en dårlig løsning med flere kassekladder, jeg trækker jo indbetalingerne over fra bankafstemningen, og så skal jeg sidde og slette dem som jeg opdager skal have en anden tekst. og så skal jeg bagefter lave en ny overførsel fra bankafstemningen.

Jeg mener stadig at det vil være at foretrække at systemet ikke skal overrule tekster man retter, og jeg tager det ikke for faktisk billede af hvor mange der mener det samme at der kun er 3 som har stemt, Som jeg har skrevet og sagt mange gange så skjuler i det godt med at man kan komme med ønsker i forum. Jeg er helt sikker på at der er mange som IKKE bruger forum. Det punkt med ønsker burde være på forsiden når man logger ind i e-conomic, så alle ser det. Hilsen susanne
hej igen

Jeg vil gerne høre lidt mere om din arbejdsgang.

I hvilke scenarier ønsker du den faste tekst og hvornår ønsker du at bruge teksten fra bankaftemningen? og hvordan forestiller du dig, at det skal fungere med at du kan vælge det ene eller det andet, hvis det bliver en mulighed :)

mvh Tabita
Jeg trækker posterne fra bankafstemning over i den der "lille kladde" inden de overføres til den rigtige kladde. I de fleste tilfælde er jeg helt ok med den faste tekst på debitorerne f.eks. betalt Faktura #, men nogen gange vil jeg gerne skrive f.eks. Dobbeltbetalt Faktura # (for det letter sprørgsmål senere fra debitor for nu kan de se hvorfor beløbet står der 2 gange) eller indbetalingen skal have tilføjet noget tekst f.eks. Boligsikring April 2021, men hvis jeg ændre teksten i den lille kladde så overruler systemet teksten og ændre den til Faktura # når jeg overføre til kassekladden. Det I bare skal få systemet til at det IKKE overruler når man har rettet i teksten når den overføres til kassekladden Susanne
hej igen, længe siden ;)

Det lyder til at du måske helt generelt skal slå automatiske tekster fra i kassekladden og så bruge teksterne fra bankafstemningen.

For hvordan skal rangordenen ellers vide hvornår den skal tage teksten fra bankafstemningen og hvornår den skal tage den fra kladden?