Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundenavne på omsætningsstatistik

+1
Når jeg trækker en omsætningstatistik under rapporter/omsætningstatistk på en given kundegruppe eller kunde, så står der i overskriften "Omsætningsstatistik for kunder - (samt perioden)", men der står ikke navnet på den kunde eller kunde gruppe jeg har trukket den på.

Dvs. når jeg skriver den ud til papir, så kan jeg ikke se hvem statistikken er trukket på.

Det ville være smart, hvis overskriften angav det kundenavn eller den kundegruppe, man har skrevet ud på.

Jeg udskriver nemlig månedstatistik på en række kunde og må manuelt skrive kundenavn på i hånden, fordi det ikke vises på mit print, hvem jeg har trukket og udskrevet statistik på.

Kan I ordne dette?

 

Helle Stougård
i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

hej Helle

Tak for dit input.

Jeg kan godt se at der mangler et overblik over hvem kunden er når man fx. trækker en omsætningsstatistik fordelt på varer.

Hvordan det praktisk skal løses hvis man fx. trækker kunder i et interval samt et bestemt varegruppe er nok et større spørgsmål hvordan sådan en overskrift skal udformes uden at blive alt for rodet :)

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger for at se hvor mange andre brugere der har samme ønske som dig og så vender jeg tilbage.

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej Helle

Dit forslag har nu ligget i en god måneds tid uden den store feedback fra andre brugere med samme behov. Vi går derfor ikke videre med ønsket i denne omgang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)