Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samme bilag på flere bilagsnumre

+4
Vil det være muligt at lave en funktion, hvor man kan tilføje det samme bilag til flere bilagsnumre, så man er fri for at tilføje det samme bilag flere gange? Så man kunne vælge at et bilag skulle bruges til bilagsnummer xx til xx?

Eller endnu smartere at man kunne importere oplysninger om de enkelte posteringer fra banken med over i e-conomic, når man importerer sine bankposteringer? Det ville spare mig for rigtig meget tid.
i Forslag » Andet af (220 points)
status opdateret af 🔒
og i samme omgang gøre det muligt at når man har lagt en postering i kassekladde gøre det muligt at kopiere bilaget til ubehandlet hvis man nu skal bruge det igen til en anden postering (virkelig brugbar til betalingsservice udskrifter) og igen en knap hvor man kan kopiere bilag fra bogførte posteringer hvis man har glemt noget

2 Svar

hej Kamilla

Tak for dit input.

Det med at koble samme bilag til flere posteringer på én gang er ikke noget vi kommer til at implementere.

Du kan muligvis i stedet oprette de poster der skal have samme vedhæftede dokument med samme bilagsnummer, så får de automatisk alle samme bilag.

Hvilke oplysninger er det du gerne vil importere fra banken? kan du uddybe?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg tror at I har mange kunder, som kunne spare en masse tid, hvis det blev implementeret. Det med at bruge samme bilagsnummer er selvsagt usmart, da man så ikke kan tilbageføre, hvis man har lavet en fejl, da man jo så vil tilbageføre en masse posteringer som ikke har noget med fejlen at gøre. I det bogholderi jeg arbejder i er vi flere der flere gange om ugen skal sidde og tilføje det samme bilag til 15-20 posteringer, og det virker ikke særlig nutidigt at det er nødvendigt. Så det er virkelig ærgerligt at I ikke vil overveje at implementere dette.

En alternativ løsning kunne så være at der blev importeret tilhørende oplysninger til hver enkelt postering fra banken. Her mener jeg de oplysninger der ofte står nedenunder posteringer, når en regning er betalt via betalingsservice, f.eks. ved en elregning har man så forbrugssted og periode for afregningen. Disse oplysninger er jeg inde og hente efter jeg har importeret bankposteringerne til e-conomic. Dem eksporterer jeg til en pdf-fil, som jeg så skal sende til e-conomic, indlæse og derefter “adskille” til separate bilag for til sidst at skulle ind på hver postering og ind i ubehandlede, finde mit bilag og så vedhæfte det til min postering - det er virkelig tidskrævende. Så det ville være helt fantastisk hvis man kunne gøre den proces nemmere.
hej Kamilla

Jeg lader dit forslag ligge i nogle uger for at se hvilken feedback andre bruger kommer med til dit input før jeg tager stilling til om det vil give mening for vores samlede brugerskare at lave nogle af disse ændringer i programmet :)

mvh Tabita
Det ville spare en masse tid i min bogføring - håber at I vil overveje at indføre det i programmet.

hej igen Kamilla

Vi har nu gennemgået pulje med ideer og udvalgt de ca 50 vi vil arbejde videre med den kommende periode.

Vi modtager virkelig mange gode forslag og det har været svært at vælge. Dit forslag er ikke blandt de 50 vi er gået videre med. Dem vi pt. har udvalgt kan du se her og du må meget gerne stemme på den - enten en stemme op eller en stemme ned efter hvad du synes giver mening for dig :)

Du kan også altid følge med i hvad der kommer af nye funktioner i e-conomic, enten her på forum eller på HJEM fanen i e-conomic under "Nye forbedringer i e-conomic".

Input til programmet er altid meget værdsat så skriv endelig til os igen, næste gang du får en god ide.

Forslag af 🔒 (55.9k points)