Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




DB på varer

0
Jeg savner virkelig meget at man kan se DB i % på det enkelte varekort.

Det er ret elementært at man kan se sit DB når man er ind epå en varer.

Vi har pt 1778 varekort. Når jeg får prisændringer fra leverandører, sidder jeg manuelt og regne gammelt DB ud, for efter at regne den nye salgspris ud.

Uden at jeg har kendskab til jeres system, tænker jeg at det må være ret enkelt at få systemet til at regne DB i % ud, udfra indtastet salgs og kostpris.

Jeg ved godt at man kan se det samlede DB når man opretter en ordre, -MEN jeg har brug for hele tiden at kunen se DB når jeg ændrer priser på et varekort. Herved kan man også lynhurtigt fange indtastningsfejl.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej med dig

Tak for dit input.

Jeg kan godt forstå dit ønske og lader dit forslag ligge nogle uger så vi kan afvente andre brugeres feedback ang. dette behov, før jeg træffer en beslutning og hvorvidt det er noget vi går videre med.

Hvis du altid sælger til den angivne salgspris kan du hente hjælpe ved at trække en omsætningsstatistik  fordelt på varer for der fremgår DB.

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Dit forslag har nu ligget en månedstid på forum uden opbakning fra andre brugere med samme behov, så vi går ikke videre med dit ønske i denne omgang.

Jeg håber du kan bruge mit forslag om at anvende omsætningsstatistikken :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)