forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Subtotaler på tilbud

0
Hej,

jeg kan se at der er kommet en smart lille funktion til subtotaler på faktura.

Er der nogen planer om at lave den til 'tilbud' også?

VH Jesper
spurgt 23 Okt i Spørgsmål » e-conomic generelt af EINFACH.dk (420 points)
Vigtigt at bemærke, at dette kun virker på faktura ex. moms, hvilket jo for nogle leverandører er utilstrækkeligt. Gerne samme funktion på fakturaer inkl. moms tak!

1 Svar

hej Jesper

Dejligt at du kan li' vores nye funktion med subtotaler på fakturaen :)

Hvis det er mange der har samme ønske som dig om også at kunne lave subtotaler på tilbud og ordre er det måske noget vi laver i fremtiden, men det er endnu ikke planlagt.

Venlig hilsen/Best regards

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 25 Okt Spørgsmål af Tabita TopGun (7,960 points)
Hej Tabita

tak for svar. Jamen jeg vil gerne have det nu :-).

Jeg har en kunde som lige præcis mangler dette for at skifte sit C5 system ud. Vi har forsøgt at få CRM leverandører til at lave det i deres systemer, men de har meldt pas. Derfor kunne det være superfedt, hvis nu E-conomic lige kunne levere det.

Så jeg stemmer for at få det i roadmap.

Ha' en god dag.

Jesper
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”