Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af ordreværdi

0
Hej

Jeg er rigtig glad for den nye funktion hvor man kan se ordreværdien og den sendte værdi, men her vil jeg dog gerne ønske at der bliver tilføjet 2 punkter:

1. faktureret værdi - så ledes at man hurtigt kan beregne hvad den ikke faktureret ordreværdi er :)

2. Mulighed for at sortere efter kundegruppe så man får ordreværdien for hver enkel kundegruppe - evt. søgefelt i toppen hvor man så kan vælge kundegruppe eller så man kun for værdierne på de markerede poster :)

Det ville være rigtig dejligt :)

Mvh

Betinna Knøsen
i Forslag » Andet af (150 points)
Det kunne være super! Kunne også være godt med en "Værdi af ej fakturerede ordrer" eller lign., så det hele tiden er til at se den reelle ordreværdi :)

Og ja, muligheden for at kunne dele det op - fx så det er nemt at finde den reelle ordreværdi af ordrer fra udland / indland

Godt forslag!

2 Svar

hej Betinna

Tak for roserne, det er dejligt at du er glad for den forbedrede oversigt vi har lavet i ordre. Og som altid vil mere have mere :)

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger så vi kan se hvad andre brugere har af feedback i den forbindelse før jeg tager stilling til om det giver mening at videreudvikling på oversigten :)

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen :)

Dit forslag har ligget i knap en måned og der er kun en enkelt bruger der har givet udtryk for at have samme behov.
Dit forslag er godt, vi har dog kun mulighed for at gennemføre et begrænset antal brugerønsker og derfor må vi prioritere de ønsker der dækker flest brugeres behov, så vi går ikke videre med dit forslag i denne omgang.

Dit input er dog altid værdsat og du må endelig dele dine ideer med os en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)