Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsmodullet

0
Jeg bruger betalings modulet til at eksporterer filer, som jeg kan indlæse i banken. Min kollega skal anden godkende alle de betalinger som jeg foretager. Jeg plejer at søge perioden frem som jeg ønsker at betale for, og så printe den side inden jeg foretager udlæsningen. Denne side bruger min kollega så til at godkende betalingerne ud fra. Nogle gange får jeg dog eksporteret filen inden jeg får den udskrevet. Jeg ved godt, at jeg kan sortere efter ekportnr., men jeg får stadig alle eksporterede filer med. Jeg er derfor nødt til at eksportere til Excel, slette alle dem der ikke skal med, og så udskrive siden. Kan man ikke lave en søgefunktion, så man kan søge på eksport nr. eller eksport dato? Så jeg på den måde KUN fik de eksporterede filer med, som jeg rent faktisk ønskede at se, og ikke alt der nogensinde var eksporteret.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej med dig

Tak for dit input.

Jeg vil gerne lade dig forslag ligge nogle uger for at se om andre brugere har samme behov som dig.

Alternativt kan du søge på eksporterede betalinger inden for et bestemt datointerval - sådan her:

Jeg håber at dette forslag gør det lidt nemmere for dig, i de filfælde hvor du glemmer at printe :)

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det gør det desværre ikke, da betalingerne godt kan gå ind over hinanden, selvom de er udlæst på forskellige tidspunkter. Så eksportnumrene vil stadigvæk være blandet sammen.

Med venlig hilsen

Maria Jørgensen
Det kan jeg godt se. Kunne det være en ide for jer at benytte godkendelsesfunktionen i Smart inbox så alle fakturaer er godkendt FØR posteringerne oprettes og sendes til betaling?

Så slipper I for at printe og godkende noget med en underskrift.

mvh Tabita
Vi bruger Ibistic til godkendelse af fakturaer.
okay, så I godkender jeres fakturaer ved modtagelse og igen når de skal betales. Det er grundigt :)

Men som sagt lader jeg dit forslag ligge så vi kan danne os et overblik over om behovet for en søgning på eksportnr. kun gælder dig eller er generelt for vores samlede gruppe af brugere :)

God weekend
Fakturaerne godkendes af den person som har bestilt varen/servicen mv. Betalingerne bliver godkendt af en anden fra økonomiafdeling. Simpelthen for at undgå at bliver overført penge til nogle der ikke skulle have pengene. Dette er en meget normal procedure.
hej igen :)

Dit forslag har nu ligget på forum en månedstid uden feedback fra andre brugere med samme behov, så jeg må konkludere at behovet ikke er stort nok til at vi kan prioritere dette i denne omgang.
Som alternativ - de gange hvor du glemmer at printe - kan du gå ind i vis eksporterede og så hente dem ud i excel og slette de betalinger du ikke skal have en underskrift for :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)