Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport af Abonnementer til Excel med kundenavn

0
Hej e-conomic

Under Alle Indstillinger/eksport data, kan jeg eksportere et Excel regneark med mine kunders abonnementer.

Der mangler dog kundenavn/debitornavn i Excel filen som er ret vigtigt for os i brugen. Da det er det eneste sted vi kan eksportere alle abonnementer fra, kunne vi godt tænke os at det blev udviklet.

Kan det lade sig gøre?

GitteV
i Forslag » Andet af (190 points)

2 Svar

Hej Gitte

Tak for dit indlæg.

Det du kan gøre når du har eksporteret Abonnementerne er, at eksportere dit kundekartotek også. Tilføje det til excel filen med abonnementer og lave en lookup tabel i Abonnement fanen, hvor den henter Kundenavnet ovre i Kundefanen.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan,

Tak for dit svar. Jeg har prøvet vopslag, men det virker ikke. Den tager ikke tekst med over, men kun tal.

eksempel her: =VOPSLAG(B2;$S$3:$T$74;2;FALSK) hvor 2 = 2. kolonne med kundenavn opslaget (kundenavnet).

   
KundeNr Navn
2000 kunde1
2001 kunde2

Resultat er 2001 og ikke kunde1. Hvad gør jeg galt?

Mvh

GitteV

Hej Susan

Jeg  har fundet ud af det. Det hedder OPSLAG i den Danske version af Excel. Vi anvendte istedet =LOPSLAG  "(B2;$S$3:$T$74;2;FALSK)" som faktisk virker efter at have brugt et par timer op Google.

Mvh

GitteV

Hej Susan,

Tak for dit svar. Jeg har prøvet vopslag, men det virker ikke. Den tager ikke tekst med over, men kun tal.

eksempel her: =VOPSLAG(B2;$S$3:$T$74;2;FALSK) hvor 2 = 2. kolonne med kundenavn opslaget (kundenavnet).

   
KundeNr Navn
2000 kunde1
2001 kunde2

Resultat er 2001 og ikke kunde1. Hvad gør jeg galt?

Mvh

GitteV

Forslag af (190 points)