Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldo på konti ved bogføring

0
Ville være dejligt, hvis man kunne se saldo på den konto man vil bogføre på. Nu kan man se navnet på konto nederst i kassekladden - Ville det være muligt at man også kan se saldo på kontoen.
i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Umiddelbart kan man allerede nu se de saldi, som man har sat op som beholdningskonti i sine kassekladder.

Jeg vil lige høre dig om du evt. kan give mig et eksempel på andre konti, som du gerne vil se i forbindelse med dine bogføringer. Også gerne en forklaring på, hvorfor helt præcis du gerne vil se saldi på disse konti.

Ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ved bogføring af eks. skyldige poster, kan man lynhurtigt afstemme at bogføringen er korrekt. F.eks. skyldig a-skat, pension o.s.v. Hvis man ved siden af kontonavn kan se saldo på kontoen, ved man at det er den rigtige konto der bogføres på. Jeg arbejder i en del programmer og nyder når det er tilfældet man kan se kontoens saldo.
Hej igen.

OK, hvis du sætter disse konti op som beholdningskonti i din kassekladde, vil du altid kunne se den løbende saldo på kontiene
Jeg er med på at jeg kan tilføje disse konti på beholdningskonti i kassekladden. Jeg ville bare ønske at jeg kunne se saldo på alle konti, når jeg bogfører på dem. Der er jo kun plads til 3 beholdningskonti. Tænkte bare at når nu andre programmer har denne feature, det måske var muligt i e-conomic også. Så det var et forslag til en evt. ændring i fremtiden.
Hej igen

Tak for din tilbagemelding.

Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent her på Forum, for at se om andre kunder evt. kunne ønske denne funktion

Rigtig god weekend til dig