Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
Vedr. Smartinbox:

Når man bogfører normalt, kan man skippe et bilag der ikke skal føres nu, og så går man videre.

Men i Smartinbox, vil den gå TILBAGE til det overspringede bilag. Derefter skal man så HVER GANG man har bogført et bilag op og ændre "retningen" på de små pile. Drøn irreterende. Eller afbryde, gemme det i en eller anden mappe eller slette bilaget, hvorefter man kan fortsætte til næste gang det sker. Ja right, really smart.. Not...

Det der ville give mening her var at få en overspringsknap, præcis som når man bogfører i den normale kassekladde hvor man kan skippe et bilag og komme videre.

Eller hvad overser jeg her?
i Forslag » Andet af (1.4k points)

1 Svar

hej Ted

Tak for dit input.

Vi har måske ikke været gode nok til at informere om funktionaliteten i programmet, så det vil jeg da lige rette op på :)

Fidusen er at sortere bilagene i boksen efter dato, nyeste til ældste og når du så klikker ind på den øverste kan du vælge opret ny postering og hvis du i stedet vil springe over trykker du blot på Pil til højre og går videre til den næste indtil du har været dem alle igennem og så havner du i oversigten igen hvor det/de bilag du har sprunget over så ligger :)

Jeg håber at dette tip gør din arbejdsgang lidt nemmere. Lad mig endelig høre dit feedback når du har testet det af.

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)