Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Egenbetaling for udvikling af kasserede forslag

+1
Hej,

Jeg har flere gange kommet med en ide til forbedring til e-conomic som vil betyde meget for mig, men hvor det er fejet af bordet pga. for lidt tilslutning.

Jeg tror det er de færrest af jeres kunder som har tid til at trevle forum igennem da de fleste har travlt med at drive virksomheden, så gode ideer går i min optik ofte tabt.

 

Det er meget frustrerende at man ikke kan komme igennem med forbedringer som vil betyde meget lettere arbejdsgange i ens virksomhed.

Jeg vil derfor foreslå at i laver en mulighed for at betale for udvikling af ens ideer til forbedring af e-conomic. Sæt en timepris på og et estimeret antal timer, så kan vi selv vurdere om det vil være fornuftigt.

Jeg vil selv gerne være med til at betale for udvikling af en lettere måde at håndtere følgesedler / pakkesedler.

 

-og nej, vi snakker ikke om eksterne add ons, men små tilføjelser i koden i selve e-conomic.

 

Vh

Steffen, K2 Komposit ApS
i Forslag » Andet af (620 points)

1 Svar

hej Steffen

Du har ret i at det er de færreste af brugerne på Forum, der er godt til at læse andre brugeres opslag og kommentere på dem og det er virkelig ærgerligt.

Os der arbejder i Forum teamet har dog et forholdsvis godt overblik over hvilke ideer og forslag vi ofte høre og hvilke der står helt alene. Så hvis vi modtager 10 forslag om det samme kan vi godt gå videre med det selvom ingen af disse har fået stemmer fra andre brugere.

Det er dog sådan at vi modtager ca. 1500 forslag på Forum om året og vi har mulighed for at udvikle 60-100 af disse. Derfor er vi nødt til at lægge ressourcerne i de forslag der er mest efterspurgt.

Selvom det er pænt af dig at tilbyde at betale for udvikling af funktioner i e-conomic så må jeg sige nej i denne omgang, da det vil kræve en stor ændring i vores måde at drive virksomhed på, men jeg vil da ikke afvise at det kunne blive sådan i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)