Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flytte kladdeposteringer mellem kladder

+1
Jeg synes det ville være en god ide at man kunne flytte en postering fra en
kladde til en anden.

 

Det er lidt besværligt at lave import/export.

 

BARE en ide.
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

hej Klaus

Tak for dit input.

Kan jeg få dig til at uddybe hvorfor du ønsker mulighed for at flytte kladdeposteringerne mellem kladderne?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hvis man har importeret bankposteringer, og der er posteringer hvor dokumentation mangler, ville det være rart at kunne flytte til en anden kladde så man hele tiden havde styr på hvad der mangler i dokumentation/bilag. Det kunne også være posteringer som der er tvivl om hvordan de skal posteres og man først skal løse dette.
hej Klaus

Jeg kan godt se at det kunne være en godt workflow i dit tilfælde. Det er dog ikke mange der efterspørger dette så jeg vil i stedet foreslå at du følger et af disse 2 forslag:

1) du bogfører løbende de poster der ER klar, dette gør du ved at markere dem med flueben og trykker bogfør posteringer, så bogføres de udvalgte poster og så vil de poster der mangler dokumentation eller ikke er afklarede omkring kontering ligge tilbage i kladden

2) du sletter de poster du ikke har afklaret og så de igen ligger i bankafstemningen og markerer dem der og overfører dem til den ønskede kladde

Jeg håber at disse fifs kan gøre din hverdag lidt nemmere.

God weekend,

mvh Tabita