Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forkalkule på sagskort

+9
Jeg kunne godt tænke mig at vi kunne indtaste vores forkalkuler, så de kunne komme med ud på projekt-sagskortet, det ville give et bedre overblik, på den enkelte sag.
i Forslag » Andet af (290 points)
Dette kunne vi også godt bruge. Lige nu foretager jeg denne øvelse manuelt ved at sammenligne tilbuddet i excel med det realiserede i e-conomic.

Vh Helle

6 Svar

Det er også sådan vi gør, men det ville spare både tid og give et bedre overblik, såfremt det kunne komme ind på sagskortet.

mvh Alice
Forslag af (290 points)
Jeg har også en række kunder som forespørger dette. Det er en meget tidskrævende proces i Excel og noget der ville gøre Projektmodulet endnu mere interessant
Forslag af (220 points)
Hej og tak for dit indlæg

Jeg kan se at der er flere kommentarer/ønsker om dette, så jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om, hvad præcis du gerne vil have inkluderet i denne forkalkule. Jeg forestiller mig, at det eventuelt er for at kunne se, om et projekt er rentabelt inden du fører det ud i livet.

Ser frem til at høre din tilbagemelding og rigtig god weekend til dig.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Det er for at få et overblik over om de faktiske udgifter på sagen holder, eller om der er differencer til den oprindelige forkalkule.

Jeg forestiller mig at I laver en tabel, med de omkostningsnumre som vi har oprettet i sagsmodulet, hvor vi kan taste vores forkalkule ind. Så skal denne tabel udskrives på sagskortet, så vi kan sammenligne de faktiske omkostninger med forkalkulen, uden at vi skal ind og kigge et andet sted, f.eks. i et eksternt Excel ark. Dette ville give et bedre overblik på sagerne.

Jeg har allerede sendt et forslag til din kollega Zenia, som bad mig om at oprette sagen her.

Også god weekend til dig

mvh

Alice
Forslag af (290 points)
Denne måde ville fungere rigtig godt for os. :-)

God weekend.

Vh Helle
Hej Susan!

Kan du sige noget om tidshorisonten i en sådan tilretning?

Med venlig hilsen

Alice
Hej igen.

Kan forstå du har snakket med min kollega over telefonen om denne, og jeg kan se der er en del stemmer og kommentarer til dit forslag.

Jeg har derfor markeret det som overvejes og vil tage det videre med vores udviklere. Jeg kan dog ikke give en tidshorisont, men bare til din information, så du ikke tror vi har glemt dig

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej igen

Vi har for nylig været gennem mange af de gode forslag vi har fået og gemt fra jer brugere. 

I den forbindelse har vi valgt at fokusere og arbejde videre med en mindre del af jeres forslag. Det betyder desværre også for dit, at vi har været nødt til at vælge nogle fra. I denne omgang vil vi ikke tage dit forslag med videre, men du skal have tak for dit input. Det sætter vi pris på.

Jeg håber du får en god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)