Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Betalingsbetingelser

0
Hej,

Vi er lige blevet pålagt, af en af vores store kunder, betalingsbetingelser der hedder kvartal + 2 dage

For ikke at skulle ændre betalingsbetingelserne hver måned, vil det være dejligt at kunne vælge løbende kvartal
i Forslag » Andet af (170 points)
opdateret af

2 Svar

hej Lisbjerg

Du siger du skal bruge en betalingsbetingelse der hedder Løbende måned + 2 dage men taler også om løbende kvartal?

Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener - kan du uddybe med et eksempel? :)

Hvis det blot er løbende md. + 2 dage skal du oprette en ny betalingsbetingelse af typen Løbende måned og i feltet dage skrive 2 :)

Hvis du mener Løbende kvartal + 2 dage - så vil jeg i stedet foreslå at du opretter betalingsbetingelsen Forfalddato - hvor du selv manuelt indtaster forfaldsdatoen på fakturaen :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Ja - jeg mente løbende kvartal + 2 dage. (har rettet det i spørgsmålet).

At skulle ændre forfald datoen på alle fakturaer der skrives til denne kunde, vil ikke være en mulighed. Da vi er flere der bogfører vil risikoen for fejl være stor, antal fakturaer taget i betragtning.

Foreløbig vil jeg gå med at ændre betalings betingelser hver den 1 i måneden, alt efter hvor langt vi er nået i kvartalet.

Dbh Jette
Forslag af (170 points)
hej Jette

Det kan jeg godt se er en besværlig proces.

Dit forslag har nu ligget i en måned uden at andre brugere har givet udtryk for samme behov og jeg, så jeg har svært ved at sætte ressourcer af til at lave en ændring der kommer 1 af 135.000 brugere tilgode :) Det håber jeg du forstår.

mvh Tabita