forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Inbox - store udfordringer, ringe kommunikation

0
Er jeg virkelig den eneste der har udfordringer med Inbox!

Det kan godt være, at man har store udfordringer med at få Smart Inbox til at fungere, men man kan, som det mindste fortælle, at der "p.t. er den og den fejl" evt. for forsiden, når man har logget ind.

I det daglige er der generelle on/off fejl.

Men at man ikke informere om, at man i en periode har haft problemer med, at momsenkoden blev undertrykt, og nu i denne gang, d. 25+26. sep, har kørt det hele i modsat side!!

Det skal man så finde ud af ved, at man i Chatten spørger, og igen og igen bliver stillet alle mulige spørgsmål, istedet for, at Chatten lige kontakte teknisk-afdeling og spørger om de har haft de omtalte udfordringer. For ikke engang Chatten får besked på de fejl, de kunne få spørgsmål til.

Hilsen Dorthe
spurgt 7 Okt i Spørgsmål » e-conomic generelt af Dorthe Skipper (370 points)
Hej Dorthe

Jeg er fuldstændig enig og har også påpeget dette igen og igen i forum overfor e-conomic.

Det er for dårligt, at man selv skal finde ud af deres fejl, som jeg ikke kan forstå overhovedet kan opstå

Mvh

 

Internetbogholderen

1 Svar

Hej Dorte,

Først og fremmest vil jeg gerne sige undskyld for de fejl, der har været. e-conomic skal selvfølgelig køre med så få fejl som mulig. Vi kommer aldrig til at være helt fejlfrie, men vi bestræber os på at have så lidt fejl som mulig.

I forhold til lige præcis de fejl, der har været i Smart Inbox, så har vi brugt rigtig meget energi på at rette de fejl. Du har helt sikkert en pointe i, at vi kan være bedre til at informere om de udfordringer, der er.
Det er også noget vi er opmærksomme på og jeg ved, at de folk, der håndterer fejl, har lagt hovedet i blød omkring, hvordan vi helt generelt kommunikere fejl og holder de pårørte brugere i kontakt.

Så jeg forstår dine frustrationer og jeg erkender, at vi sagtens gøre det bedre, men omvendt skal du også vide, at vi arbejder på, hvordan vi kan gøre det bedre. Både i forhold til at rette fejl, men også informere omkring de udfordringer, der er i e-conomic.

Så mange tak for dit input. Jeg håber du med tiden vil opleve, at vi i højere og bedre grad er på forkant med de problemer, der er.
Sidst men ikke mindst, så vil jeg ønske dig en rigtig god weekend, når du kommer så langt.

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 dage siden Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,730 points)
Hejsa Jesper,

Tak for dit svar.

Fejl kommer der jo til nye projekter :-)

Men savner virkelig at blive informeret om problemer, således man ikke selv skal bruge en masse tid på at finde fejlene.

Hilsen

Dorthe
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”