Hej Dorte,
Først og fremmest vil jeg gerne sige undskyld for de fejl, der har været. e-conomic skal selvfølgelig køre med så få fejl som mulig. Vi kommer aldrig til at være helt fejlfrie, men vi bestræber os på at have så lidt fejl som mulig.
I forhold til lige præcis de fejl, der har været i Smart Inbox, så har vi brugt rigtig meget energi på at rette de fejl. Du har helt sikkert en pointe i, at vi kan være bedre til at informere om de udfordringer, der er.
Det er også noget vi er opmærksomme på og jeg ved, at de folk, der håndterer fejl, har lagt hovedet i blød omkring, hvordan vi helt generelt kommunikere fejl og holder de pårørte brugere i kontakt.
Så jeg forstår dine frustrationer og jeg erkender, at vi sagtens gøre det bedre, men omvendt skal du også vide, at vi arbejder på, hvordan vi kan gøre det bedre. Både i forhold til at rette fejl, men også informere omkring de udfordringer, der er i e-conomic.
Så mange tak for dit input. Jeg håber du med tiden vil opleve, at vi i højere og bedre grad er på forkant med de problemer, der er.
Sidst men ikke mindst, så vil jeg ønske dig en rigtig god weekend, når du kommer så langt.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz