forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Subtotal faktura

0
Tak for det nye tiltag med subtotal på salgsfaktura. Jeg kunne imidlertid godt tænke mig at der var en linje over subtotalbeløbet samt at kolonnen "antal" ikke blev talt sammen.
spurgt 7 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Dorte FC (140 points)

2 Svar

Hej Dorte FC. Jeg er også bruger og har kommenteret subtotal funktionen. Fin idé med en streg - men jeg synes antallet er super vigtig. Vi fakturerer timer på flere linier (pr. uge) og det er for vores kunder super fint, at kunne "læse" antallet af timer på fakturaen.

Måske vil ønsket være, at kan til/fravælge antal i subtotal, i en kommende opdatering:-)
besvaret 7 Okt Forslag af Steffen Guldmand (240 points)
Hej Dorte og Steffen

Tak for jeres indlæg. Vi er rigtig glade for den nye mulighed for at lave subtotaler på fakturaen. Jeg kan dog godt se meningen med, at man evt. selv skulle kunne vælger om man også vil have en subtotal eller ej på vareantal.

Jeg vil lige lade jeres indllæg stå i en 14 dages tid, for at se om der skulle være andre kunder der har samme ønske

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 8 Okt Forslag af Susan Jensen (18,980 points)
overvejes× 124
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”