forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sti-angivelse til bilag

0
Specielt for administratorer vil det være en fordel, hvis der på hvert selskab eller selskab/bruger kombination kan angives sti til placering af bilag, der skal indscannes fra computer.

Det vil spare adskillige klik hver gang man skifter selskab.
spurgt 5 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Per Andersen (200 points)

2 Svar

Hej Per

Tak for dit indlæg.

Kunne du prøve at uddybe lidt mere om, hvad du helt specielt mener med, at der skal angives en sti og hvorhenne i systemet er det du gerne vil have mulighed for denne sti ?

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 8 Okt Forslag af Susan Jensen (18,980 points)
Stiangivelse
Hej igen Per

Jeg må indrømme at jeg stadig ikke er helt sikker på, hvad du mener med en sti og hvor denne sti skal placeres. Når du indscanner/vedhæfter bilag fra din PC, vil det altid være noget som evt. ligger på dit skrivebord. Her kan du selvfølgelig oprette stier inde på din PC i forhold til, hvilken aftale i e-conomic du ønsker at indsende/vedhæfte bilaget til.

Skriv meget gerne tilbage til mig, hvis jeg har misforstået helt

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 11 Okt Forslag af Susan Jensen (18,980 points)
overvejes× 124
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”