Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Samle flere faktura i en faktura.

+1
Det ville være smart hvis man kunne samle flere faktura, i en samlet faktura.

F.eks. når en kunde handler flere ordrer i løbet af en måned, og den sidste dag i måneden, kunne man afkrydse/vælge de igangværende faktura, hvor alle poster så samles i en ny samlet faktura.

Med venlig hilsen

Ivan Jakobsen
lukket
i Forslag » Andet af (300 points)
lukket af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej igen Ivan

Jeg vendte det lige med mine kollegaer her på Forum, og vi har allerede et indlæg til vores udviklere, som vedrører det at samle 1 ordre til flere fakturaer, og her kunne vi tage dit indlæg med ind over. Jeg vil derfor sætte det til overvejelse :-)

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Det lyder dejligt.

Jeg krydser fingre for at det lykkes at få denne mulighed.
Hej Ivan

Tak for dit indlæg. Jeg kan informere, at denne mulighed faktisk allerede eksisterer, hvis du har lagermodulet på din aftale. Her kan man samle flere ordrer på 1 faktura, så hvis du f.eks. har 20 ordrer i løbet af en måned til samme kunde, så kan du altså samle dem på en faktura i slutningen af måneden.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hejsa,

Hvad så hvis man ikke har egentlig varer der sælges, men er en service virksomhed.

Vi har flere kunder der køber flere af vores ydelser dagligt og ønsker sig en samlet afregning pr uge eller 14 dag eller per måned.

Hvordan løses den udfordring?

Mvh

Michelle.
hej Michele

Undskyld den lange svartid, vi har ikke fået en notifikation om dit svar og derfor har det forputtet sig.

Man kan godt bruge funktionen med at samle ordrer til en faktura i Lagermodulet selvom man ikke har varer men ydelser. Funktionen kigger kun på varenummeret og kan ikke se om det er en varer eller en ydelse, så det workaround kan godt bruges for virksomheder der sælger serviceydelser :)

mvh Tabita