Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik

0
Hej

Jeg savner en mulighed for at få omsætningsstatistikken for en periode specificeret pr. fakturanummer.

Indgangsvinklerne "Varer", "Kunder" og "Medarbejder" er OK, men et felt til at yderligere at fordele efter faktura (ligesom der allerede er til "Fordel efter leveringssted") vil muliggøre, at jeg nemt og enkelt i Excel kan dele salget op på henholdsvis "Direkte" salg" og "Lager salg" og dermed få opfølgningsmulighed med dette som udgangspunkt. Jeg vil yderligere få datagrundlag til at overvåge DB pr. faktura pr. kunde, foruden mulighed for at følge op på min forventede salgsfragt contra faktureret salgsfragt fra speditøren osv. osv.

Jeg håber I vil se positivt på dette forslag. Det kræver meget tid og tastearbejde pt. at skabe denne opfølgning pr. faktura.
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Vi får rigtig mange gode ideer fra vores kunder og vi prioriterer de forslag der kommer flest kunder tilgode.

Jeg vil derfor lade dit indlæg stå åbent her på Forum i en 14 dages tid, for lige at se andre kunders reaktioner og ønsker vedrørende dit forslag

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Umiddelbart kan jeg se, at der ikke har været tilbagemelding fra andre kunder vedrørende dit forslag om at kunne køre omsætnings statistikken pr. varenummer, så jeg må desværre afvise dit forslag. Vi prøver at prioritere de forslag der vil komme flest kunder til gode, men det du evt. kan gøre er, at eksportere fakturaerne fra det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter data og vælge download lister enkeltvis og klikke Send. I næste billede vælger du så faktura.csv, så kommer det til excel og her kan du se omsætningen pr. faktura.

Håber du kan bruge ovennævnte løsning

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)