Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




for guds skyld

0

Kan i for guds skyld ikke gøre/lave, om på hvordan bilags numre fungere? (tænker meget på nye brugere som mig selv)

 

F.eks. Jeg trykker opret postering(bilag 1) der er masser af fejl i/på jeg sletter og starter forfra, her opstår mit problem så. Er man uopmæksom i et kort øjeblik, så er du/man nu i gang med bilag nummer 2 selvom bilag 1 blev slettet helt fra kladden, så skal man ind i opsætning af kladde og ændre bilag nummer osv osv osv....... det er ikke en helt nem opgave for nogle(måske mest mig selv laugh) og kræver lidt tid at finde ud af.

 

Bare en Tanke.

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

hej Stefan

Tak for dit input, jeg kan godt forstå at du synes det er lidt forvirrende.

Det forholder sig dog sådan at der ikke er et krav om at bilagsnumrene skal være i rækkefølge, bilagsnumrene skal blot identificere bilaget, så selve nummeret er af mindre betydning.

Det er desuden tekniske vanskeligt at få systemet til at udfylde de huller du har i nummerserien i stedet for at foreslå næste nummer, og jeg tror ikke umiddelbart at det er noget vi kommer til at implementere.

Når det så er sagt kan jeg godt forstå at du gerne vil have en logisk rækkefølge i dine bilagsnumre. Hvis du sletter en postering og nummeret dermed forsvinder kan du sagtens oprette en ny postering med det nummer du har slettet uden at du skal ind i indstillingerne og ændre nummerserien - du skriver derimod blot nummeret direkte på posteringen og når du så opretter næste postering får det det nummer du er nået til.

Jeg håber at disse forklaringer giver mening og det hjælper dig til at arbejde videre :)

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)