Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan trække Saldobalance på tvær af afdelinger

+1
Hej

Jeg prøver igen. Vi arbejder en del med projekter. Vi bruger afdelings dimension for at holde dem separeret. Vi har afdeling 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 , 15. Vi har fået et nyt projekt i Aalborg, som er samme projekt som afdeling 5. Projektet i Aalborg skal have et nyt projektnummer afd. 14. Når leder for alle husene gerne vil trække en Saldobalance, vil han gerne have afdeling 5 og 14 på samme balance. Det kan man ikke nu, fordi at nummer 4 og 6 er optaget med andre projekter. I Saldobalance burde det være muligt kun at vælge afdeling 5+14. Bare fordi andre ikke klikke på denne her, er det ikke ensbetydende at det ikke er vigtigt. Jeg har hellere ikke tid at kigge på de andres, og jeg tror det er helt tilfældigt hvad man kigger på.

 

Mvh. Alexandres
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (330 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Alexandre

Tak for dit indlæg, som jeg synes giver rigtig god mening.

Jeg vil godt prøve at tage det med til vores udviklere, for at høre om det evt. var noget der kunne udvikles.

Jeg kan desværre ikke love om det er en udfordring de kan løse, men da jeg som sagt synes det giver god mening, vil jeg meget gerne prøve.

Efter min mening kunne det for så vidt også vedrøre f.eks. kunder, varer m.m. i forbindelse med kørsel af diverse rapporter

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Måske kan det løses, ved at der åbnes op for adgangen til at ændre i afdelingsnr.?

I mit tilfælde vil jeg døbe alle vores jyske afdelinger fra 200 og opefter. Så har jeg løst problemet.

Giver det mening?

Hilsen Marina
Hej igen Marina

Og ja tak, det giver rigtig god mening, det du foreslår med at kunne ændre i afdelingsnumre. Det er hermed noteret, så jeg kan foreslå det til udviklerne

Hej Alexandres,

Vi er i gang med at kigge på de forslag, som vi vil udviklet i dette kvartal. I den forbindelse er dit forslag desværre ikke en af dem vi kommer til at arbejde. Du skal dog have tak for at byde ind. Det er altid værdsat. Meget gerne stem på de forslag, der findes herinde: https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes. Vi er stadig i gang med at gå listen gennem, men det er herinde fra vi finder de forslag, som skaber mest værdi for alle. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)