Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisering af debitorstyring

0
Jeg vil gerne slå et slag for et par funktioner ift. debitorstyring/udsendelser i E-conomic, der virkelig kan spare meget tid, hver eneste måned.
Automatisk oprettelse og udsendelse af rykker 1, 2 og 3, så man ikke manuelt skal side og lave hver enkelt rykker og sende til hver eneste kunde.
Automatisk udsendelse af kontoudtog til debitorer pr. en dato hver måned, således man ikke er tvunget til at finde 50 debitorer frem og sende hvert enkelt kontoudtog manuelt hver måned.

Det er noget som tager utrolig meget tid hver måned, specielt når man sidder som bogholder på mange forskellige kunder og skal have overblikket for dem alle sammen.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Lasse

Tak for dit indlæg. Som jeg forstår det, sender du rykkere og kontoudtog pr. kunde og ikke for alle på een gang. 

Jeg ved ikke om du er klar over det, men følgende er muligt

Kontoudtog: Kør for alle kunder på een gang og klik derefter på "Vælg alle" og derefter på "Sendt valgte", så sender du alt på een gang.

Rykkere: Kør for alle kunder på een gang og klik derefter på den lille hvide firkant og derefter på "Bogfør/registrer valgte"

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tak for svaret :)

Jeg kender til disse funktioner, men det løser ikke helt udfordringen. Det er ikke alle der skal have et kontoudtog. Det er måske 50 kunder ud af en liste på 1000 kunder og de har ikke nødvendigvis debitor nr. lige efter hinanden. Ville også gerne have det kunne sendes automatisk, hver d. 5 f.eks. i en måned pr. sidste dag i sidste måned.

Det med rykkere kan bruges, men løser stadig ikke min udfordring i forhold til jeg gerne vil slippe for, at skulle tænke over det. Altså så det blot køre automatisk og udsendes automatisk.
Hej igen Lasse

OK, tak for tilbagemelding.

Kan du evt. komme med et forslag til, hvordan det kan løses, at systemet automatisk lige præcis vælger de rigtige 50 kunder ud af 1000 og hvis det ikke er de samme 50 kunder næste gang, hvordan man evt. kunne løse det ?