Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leveringsdato på linjeniveau i salgsmodul

+2
Hej

Er det muligt at få linjebaseret leveringsbekræftelse (SKU PER DATO) på nøjagtigt samme måde, som der forefindes i lagermodulet på indkøbsordrer?

Håber på en positiv tilbagemelding:-)

Hilsen Dorte
i Forslag » Andet af (200 points)

3 Svar

Hej Dorte

Jeg skal lige være helt sikker på, hvad det helt præcis er du søger.

Når du siger leveringsbekræftelse, hvilken fane mener du så i e-conomic ?

Ser frem til at høre fra dig

Rigtig god dag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Som jeg forstår e-conomic, så er der kun mulighed for at skrive leveringsdato i "header delen". Jeg ville meget gerne have mulighed for leveringsdato per linje. Nøjagtigt som der er mulighed for på indkøbsordrene.

Giver det mening?

Hilsen Dorte
Hej igen Dorte

Tak for det hurtige tilbagesvar. Nu er jeg med på hvad du mener og det giver god mening.

Jeg vil prøve at sætte det på listen til vores udviklere
Hej Susan

åh det ville være super fedt! Tusind tak:-)

Hilsen Dorte
Det er også et stort ønske fra vores side, da vi ofte har større ordre, hvor der er forskellig leveringsdato pr. varelinje.

Pt. bruger vi megen tid på at skrive os ud af det i tekstfeltet, da vores kunder har behov for at kende de differentierede leveringstider ift. deres kunder (B2B).

Hilsen Hanne
Forslag af (230 points)
Hej Dorte

Vi har haft dit forslag oppe og er desværre blevet enige om at prioritere andre forslag som giver mening for endnu flere kunder.

Jeg skal ikke udelukke, at det evt. er noget vi kommer til at kigge på senere

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susanne

Det er jeg selvfølgelig ked af. Jeg håber I vil tage det op igen på et senere tidspunkt, da det jo er en stor feature for mellemstore virksomheder at kunne bekræfte vare per linje.  

God weekend,

Dorte