Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genvejstaster i Inbox

0
Jeg mangler rigtig meget at kunne bruge genvejstasterne i Smart Inbox. Tænker da ikke jeg er den eneste der gør det???

Ville det ikke være muligt at kunne oprette genvejstaster der, ligesom i resten af E-conomic?

MVH Dorthe Larsen
i Forslag » Andet af (270 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Dorthe

Tak for dit input.

Kan jeg få dig til at fortælle hvilke funktioner du ønsker genvejstaster til? Så kan jeg tage din feedback med videre :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

F.eks. delete-tasten ville være rar at kunne bruge.

Jeg har rigtig meget brug for delete. Vi får de fleste bilag overført fra Ordrestyring, og det vil sige, at jeg ikke skal gøre noget ved dem udover at slette dem, og som det er nu, skal man først klikke bilaget frem, derefter klikke på skraldespanden og derefter klikke (igen) på tilbage-pilen for at komme tilbage til oversigten.ovmer at slette dem.

Det er alletiders. Teamet der arbejder med Smart Inbox vil meget gerne have feedback til hvad der kan gøre brugeroplevelsen bedre. Så skriv endelig flere forslag til genvejstaster, så tager de det med i deres overvejelser :)

Delete er hermed noteret som et ønske.

Jeg har sendt dem et link til opslaget her, så skriv endelig videre i tråden så de kan se alle jeres gode input.

mvh Tabita
Når man har åbnet et bilag, har man muligheder tilbage, kopier og slet. Det ville være rart hvis man kunne bruge genvejstaster til dem alle.

Et andet ønske kunne også være at man kan se bilaget uden at skulle åbne linien, f.eks. i bunden eller til højre - mener det var sådan i den tidligere version.

MVH Dorthe.
Tak for det Dorthe, jeg sender dit feedback videre til teamet.

/Tabita
Hej igen Dorthe

Nu er vi ved at gennemgå de forslag som vi har til overvejelse og vi er i teamet blevet enige om ikke at gå videre med dit forslag om at slette bilag fra inboxen ved at klikke på Delete.

Der er ikke andre brugere der har givet udtryk for samme ønske.

Måden du kan slette mange bilag på er at markere dem med flueben og så klikke på skraldespands-ikonet.

Jeg håber at du har vænnet dig til det arbejdsflow :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Jeg vil gerne tilslutte mig Dorthes forslag. Generelt vil jeg gerne have nogle af de samme genvejstaster der er i kassekladden med over i smart inbox. F.eks. del for at slette og enter for at oprette postering, uden at skulle stå på den knap.

Mvh Jakob

hej Jakob

Jeg vil ikke afvise at det er noget der kommer i fremtiden, vi arbejder løbende på at forbedre inboxen, denne funktion er dog ikke på tegnebrættet lige nu.

Du er velkommen til at kigge på de forslag vi pt har under overvejelse og give dit besyv med.

mvh Tabita