forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - Svinger mellem nyt og gammelt design i et væk

0
Siden ændringen til den nye Smart Inbox, oplever jeg at e-conomic ikke rigtigt kan beslutte sig for om den nu også skal implementeres eller ej.

Det er faktisk "ret spændende" hvilken version der møder en, når man skal tjekke inboxen.

og det sviger ca 60/40 mellem ny/gammel inbox.

Dette er gældende for alle 3 e-conomic aftaler jeg sidder med.

I går oplevede jeg desuden at inboxen indlæste et udvalg af gamle (og allerede bogførte) fakturaer fra juni/juli/august igen.

Hvad sker der lige her?
spurgt 5 Sep i Spørgsmål » Indscanning af AstridLave (440 points)

1 Svar

Hej Astrid, 

Det lyder meget mærkeligt. Kan jeg lokke dig til at ringe herind på 88 20 48 40? Det er ikke for at smide dig videre, men det er nemmere og hurtige at se på sager som disse med en supporter i røret. Der skal kun være en version og det er den nye. 

I forhold til gamle fakturer, så har jeg ikke hørt om det før og det må du også meget gerne løbe gennem med en af vores supportere, så vi kan få helt styr på, hvad der sker.

Jeg er sikker på vi nok skal finde ud af, hvad der sker og jeg håber du har tid til at ringe herind, så vi kan komme helt i dybden med det. smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 5 Sep Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,730 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”