Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Webshop+ Forslag: Link fra Hovedmenu til Sidemenu.

0
Hej e-conomics Team.

Jeg foreslår at man gør det muligt at bruge et menupunkt i Hovedmenuen som et link til en af de sider man har lavet i Sidemenuen.

P.t. er det muligt at indsætte sit eget link i et menupunkt i Hovedmenuen, men selv om man indsætter et link til sin egen side, vil den side man linker til altid åbnes i et nyt vindue; Det fungerer hverken godt på hjemmesiden eller i backenden; og det er klart at det ikke er hensigten.

Man kan oprette en side, som viser et link til den side man egentlig vil linke til, men det vil medføre et frustrerende ekstra trin man skal klikke på som bruger.

I min situation ønsker jeg at bruge nogle elementer i Hovedmenuen eksempelvis: "Produkter -> Sliddele", til at linke til "Sliddele" i Sidemenuen; altså uden at "Sliddele"-siden bliver åbnet i et nyt vindue.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade dit forslag stå her på Forum i et par uger, for at  se om andre kunder kunne have samme ønsker.

Du må have en dejlig dag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen Lars

Nu har dit forslag ligget en måneds tid uden den store tilslutning fra andre brugere, så umiddelbart er det desværre ikke noget vi kan gå videre med.

Men mange tak for dit forslag og rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)